Domein voor mij

• Beste leden van criminalspoint.

Ik had gister een top domein verzonnen, deze heb ik ook ingevoerd bij www.****.nl/ domeinchek. De domein was nog gewoon beschikbaar en niemand gebruikte hem. Nu wou ik hem vandaag registreren maar dan is hij plotseling gebruikt iemand anders heft gewoon mijn naam snel voor mij weggepakt dus ?

Dit is een beetje raar alemaal dat je niet gewoon vertrouwd een domein kan zoeken zonder dat hun de goeie namen gaan registreren ?

Waar kan ik dit domein alsnog gaan kopen ?

• En wat zou dit domein moeten zijn dan? Het kan zijn dat ****.nl het zag alsof ie niet geregistreerd stond, maar was ie dat wel. http://whois.domaintools.com werkt meestal wel ;)

Het kan zijn dat die andere persoon exact hetzelfde domein zat te zoeken (nagaand dat er miljoenen mensen zijn die dagelijks naar domeinen zitten te kijken) en dat hij die snel heeft gekocht. Ik parkeer ook altijd domeinen snel voor 5 euro per jaar.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Citaat van Yoichi

En jij bent nog lekkerder want je hebt geen idee waar je het over hebt.
    http://community.mybb.com/thread-116905.html
    Denk dat dit in de richting komt van je probleem.

Heel simpel, als je met zulke beschuldigingen komt, kom met bewijzen.

Ikzelf gebruik altijd mijndomein om te kijken of een domein vrij is. Nog nooit problemen mee gehad. Wil daarom eerst bewijzen zien van dat zij dit daadwerkelijk hebben gedaan. Dit nijgt ten zeerste namelijk naar zwartmakerij zonder zeker te weten dat zij dit gedaan hebben. Zoals Jopitan uitlgegde.

• Dat is dan wel een hele lage actie van ****

Wij hebben ook WHOIS Lookup Log , Maar we kijken er nooit.
    Misschien soms om spammers na te kijken.

Neem anders contact op met ****
    Ik zelf denk dat het om een check fout ging:

Domain Domain Name: PIRATEBUX.COM
    Registrar: MYPRECIOUSDOMAIN.COM LLC
    Updated: 18-feb-2012
    Created: 18-feb-2012
    Expires: 18-feb-2013
    :slotje:

• @sloosmedia, precies. dat denk ik ook.
    18 februari, in vergelijking met 15/16 april .. denk dat meneer hier foute dingen vermeld.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!