• Zou iemand mij uitleg kunnen geven waarom dit moet bij een nieuw opgezet hq in criminals.



    Waarom moet er ENDHTML en print <<<ENDHTMLin? Ja zonder geeft hij een error maar kan iemand uitleggen waarom dit zo is?

  • Dat is gewoon om een string aan te geven zonder quotes enzov.


    je kunt ook print <<<SHSFHF en SHSFHF; doen.


    Je kunt het beter gewoon binnen echo ""; doen.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Dit is wel heel erg verouderd, niet waar?
    crimz, uhhh nee.


    Gewoon van onderstaande code een mooie echo maken, en het is opgelost. Waarom maak je eigenlijk gebruik van zo'n lange lijn 'comment'.? Het mag, maar als je dat veel gebruikt kan de code minder snel uitgevoerd worden.


    En inderdaad, beter scheid je html en php volledig van elkaar af. Fijner voor jezelf werken en bewaart het overzicht!:cheer:

  • Sandcool op deze manier, met ENDHTML, kon dat niet anders, nu heb ik het na de php tag. Met echo deed hij het.



    Wat is beter/sneller print of echo of deze ENDHTML


    R-Mijnten lange comment? jij bedoelt de <?php /*****/? dit was ik van plan om te veranderen, maar eerst het onderstuk ;)

  • Dit is echt troep. Als je jouw script een beetje opruimt, en vernieuwt hoor je op zoiets uit te komen:


  • moet include boven de update_db? Wat maakt dat uit?
    Waarom een ./ voor config? Staat gewoon in dezelfde map op de server.


    dit is toch redelijk?

  • Je hebt verschillende dingen fetch manieren van mysql.


    Mysql_fetch_object roep je aan doormiddel van $var->object


    En mysql_fetch_array en mysql_fetch_assoc roep je aan doormiddel van $var['object']

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • dan heb je een mooie error.


    Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING


    met $data->login krijg ik geen error, dit is dus de meest logische manier denk ik?

  • Nick


    Als je kijkt naar je 1e code in je topic (begin post)
    Dan zie je overal staan $data-> dus je hebt te maken met een object.


    $data['login']; is voor een assoc/array, dus je moet zetten $data->login erin


    PHP
    echo "<tr><td>Speler:</td> <td>". $data->login ."</td></tr>";


    Daarnaast heeft H.Rayn geen gelijk van $update_db, die hoort boven de config.... (Wel heeft hij gelijk op verouderd script, maar time2kill blijft ftw)


    Waarom? Omdat de var wordt meegenomen in de config en dat niet kan wanneer de config al geladen is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!