Ci Check [ NEW!NEW ]

• Hey jongens,

Aangezien ik stop met shocksounds en creativeshock, ga ik een nieuwe website beginnen genaamd:

Creativeinc,

Hier een paar voorbeelden

2D logo is aangepast samen met de kopjes ( menu headers )

Website part 5.0:

http://www.creativeshock.nl/cicheck6.png
    Wat meer kleur gegeven en alles een beetje kleiner gemaakt

Website part 5.0:

http://www.creativeshock.nl/cichecker7.png

Wat vinden jullie er tot nu toe van?
    Zijn er nog eventueel ideeen? veranderingen?
    Dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Heb je de vergrote versie gezien? dit is verkleint he? en ik door de copyright zal hij in het klein inderdaad iets minder scherp zijn.

Verder ik heb die lijnen expres gemaakt, omdat het over een creative website gaat en inc (ink of Included) waardoor er klodders door de text heen loopt.

Verder is de kleuren combinatie goed, de slogan? Meer informatie graag.

• Dan is het wat overbodig om er copyright over te zetten ? , als het tog voor je eigen website is en je naam erop staat :P !.

kleur gebruik is wel goed en slogan gaat wel mischien nog wat leukere bedenken.

• Ik heb de copyright eropgezet aangezien ik iemand al eerder 1 van mijn designs heb gezien zonder mijn toestemming.

Dit is dus alleen om te voorkomen dat het niet nog is gebeurd.

Bedankt voor je reactie;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.04.12 20:43:36:
    Post geupdate, klein stukje van layout en 2D logo toegevoegd.

• Het logo (de tekst) is verders goed alleen ik zie het verhaal achter het logo (afbeelding) zelf niet echt.
    Daarnaast is de tekst naar mijn smaak wat te groot. (kopjes)

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Die 2D logo moet je zien als de C & I in elkaar.
    Het is heel simpel, maar ik vond het wel wat hebben, aangezien het alleen op een C lijkt in een druppel ( Inc/Ink )
    Het is dus inderdaad nog uitvogelen voor sommige mensen.

Ik zal die kopjes even wat kleiner maken, had dit zelf eerlijk gezegt niet helemaal in de gaten.

Bedankt voor jullie comments;)

• Mooie site alleen ik zou er wel een beetje meer kleur in brengen orangje net als je logo zeg maar maar ik vind hem heel erg mooi hoor!!!!! en het logo ook!!!!!

echt heel erg mooi!

groetjes tim

• Citaat van Georgo

Die 2D logo moet je zien als de C & I in elkaar.
    Het is heel simpel, maar ik vond het wel wat hebben, aangezien het alleen op een C lijkt in een druppel ( Inc/Ink )
    Het is dus inderdaad nog uitvogelen voor sommige mensen.

Slim bedacht, ik zag de I alleen niet in het logo.
    Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet na de aanpassingen.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Zal zeker nog even kijken wat ik kan veranderen, misschien haal ik er een klein streepje uit dat het inderdaad op een I lijkt.

Bedankt, ben nu nog bezig met die aanpassingen, zal straks me volgende part uploaden.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.12 14:17:18:
    Aanpassingen staan op check5!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.12 14:17:40:
    Website part 4 [ TK TOPIC ]:

http://www.creativeshock.nl/cicheck5.png

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.12 14:21:06:
    enige idee hoe ik het beste nog wat kleur kan geven, ik zou namelijk echt niet weten waar ik meer kleur in moet gooien?

• Kijk hier heb ik nou wat aan, dankje sloosmedia,

Ik zal is kijken wat ik kan doen, ik zal het beeldscherm iets kleiner maken, maar niet te veel, want ik wil namelijk dat het uitsteekt. verder zal ik kijken om de content achtergrond wit te maken, misschien kan dit helpen, dit maakt het achtergrond automaties grijs.

Aangezien ik al een oranje lijn onder de menu kopjes heb, denk is als ik die pijltjes toevoeg, dit weer teveel gaat uitschieten, kan even kijken....

Zoek button zal ik duidelijker maken, misschien schaduw bij/op

Content komt uiteraard met meer als ik de website gesliced hebt:)

Een volgende preview zal spoedig komen;)

• Volgens de nieuwe trends kan je het beste je website licht maken (wit als achtergrond) dit straalt namelijk transparantie uit.

Door het gebruik van grijs komt het erg grauw over. Ik zou er wat meer kleur in gooien.

Maar ik vind hem mooi strak!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!