gratis sms website

  • Hallo,


    sinds 21 maart (gisteren dus) heb ik mijn oude sms website weer online gegooid. Begonnen met 0 leden, gelijk een tweet geplaatst en zitten nu op de 60+ leden. Het gaat om een gratis sms website waar men gratis kan smsen.


    Link: http://bit.ly/GHlbQG


    De website is nog niet helemaal af, zitten nog wat foutjes in de layout die eruit moet worden gehaald, en sommige kleine toepassingen moeten nog worden af gescript en/of opgevult worden met banner en klik links.




    Wat geven jullie voor een cijfer? (0 tot 10)
    Tevens zijn we mischien van plan een andere layout te laten maken en het in te bouwen..


    Met vriendelijke groet,
    Potloodjes

    Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

    Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

  • Graag een demo account aanmaken (liefst eentje waar men het wachtwoord niet van kan aanpassen)


    Ik rate nu enkel de site zonder account.


    Je kan inderdaad beter gaan voor een nieuwe layout want de witte tekst op de blauwe achtergrond is slecht leesbaar en vermoeiend voor de ogen, denk dat mensen met slechte ogen of problemen met kleurenverschil hebben pas je website daar aan aan.


    Op wat ik nu zie geef ik je een 4/10 , met demo account zal ik mijn mening een revisie geven.

  • Inderdaad , een demo account zou tof zijn.


    En ik vindt deze lay-out echt slecht* voor deze soort site.
    Misschien een nieuwe lay-out aanschaffen.


    5/10,


    *Het lijkt zo amateur... :s

  • Citaat van SvenB

    Wanneer er de keuze is voor een nieuwe layout, Kan ik deze goedkoop voor u ontwikkelen.


    Cijfer: 6

    Dat was de standaard script. Heb hem helemaal uitgwerkt met o.a kop of munt, banner kliks en linkkliks ect ect. binnen kort komt ook like's en follow voor sms puntjes.


    Layout ziet er niet echt fantasties uit geef ik toe, maar wil het eerste maandje inprincipe nog even zo volhouden.

    Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

    Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

  • Zucht...


    1. "Meld je aan en log snel in en verstuur je gratis smsje!" mag groter en e.v.t met button.
    2. Socialmedia kan beter bovenaan, en anders beter.
    3. rechts beter een loginvak met inputs.
    4. Advertentiebanner kan beter in rechtermenu (250x25), Zodat ruimte opvult.


    een 6/10 mag nog veel aan gedaan worden.

  • 5/10


    Paar verbeter punten.


    *Maak de banner bewegend.
    *Verander het logo.
    *Plaatst social media inderdaad boven aan.
    *Verander het lettertype.
    *Plaatst meer pagina's,nu heb je maar een pagina.
    Beter als je een kort maar krachtig stukje op de voorpagina plaatst en de informatie op andere pagina's.
    *Plaatst stats op een andere plaatst.


  • Bedank ik neem het dit weekend even allemaal door.(h)

    Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

    Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

  • Momenteel rate ik dus zonder account, daar geef ik dan ook een cijfer voor.


    Het idee is best leuk, maar hoe het er nu uitziet spreek het me niet echt aan. Geeft me meer een gevoel dat als ik me aanmeld, ik word aangemeld voor een sms dienst. Zoals al bovengenoemd door andere mensen is het grootste probleem nu toch echt de layout, doe daar wat mee.


    Mijn cijfer voor nu is: 3/10

  • ben nu een layout aan het maken, duurt een weekje ongeveer. Graag niet meer deze website raten; indien ik een layout heb laat ik hem eerst door jullie keuren voordat ik hem codeer en inbouw.:$

    Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

    Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!