Msn Invite

  • Hallo allemaal,


    Ik ben op zoek naar een legale msn invite script.
    Ik gebruikte eerst Openinviter maar die heeft mij in de steek gelaten (geeft rare error).


    Graag hoor ik wat van jullie.


    Groetjes,
    Fitim.

  • Misschien is het handig om eerst die rare error te geven want dan kunnen we je mogelijk daar mee helpen ;) Wat je ook kunt doen is mensen te laten staan om een contact personen extensie te laten uploaden en dat je dan het bestand uitleest per lijn (per contact dus) en dat je daar een invite naar toe gaat sturen. (Meest veilige manier en vereist geen login en wachtwoord)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Citaat van jopitan

    Misschien is het handig om eerst die rare error te geven want dan kunnen we je mogelijk daar mee helpen ;) Wat je ook kunt doen is mensen te laten staan om een contact personen extensie te laten uploaden en dat je dan het bestand uitleest per lijn (per contact dus) en dat je daar een invite naar toe gaat sturen. (Meest veilige manier en vereist geen login en wachtwoord)



    Cannot get contacts. zegt ie bij elk account dat je invult.


    Misschien kan dat ook bedankt. Maar ik wil dus niet dat men een .ctt moet uploaden. Maar gewoon met login/pass kan inloggen, is dat mogelijk?

  • Sinds hotmail in de loop der jaren steeds veiliger is geworden hebben ze ook uitgeschakeld dat je zomaar vanaf een andere website kunt inloggen. Dit zal dus de error zijn die jij krijgt met je huidige script (die waarschijnlijk verouderd is).


    Ik zou als ik jou was even kijken naar php cURL, dat zou mogelijk een oplossing voor je zijn, maar weet wel dat je de gebruiker op de hoogte moet stellen van de onbeveiligde verbinding die wordt gelegd met hotmail. (misschien de keuze maken tussen ctt file uploaden of username en password invullen) Er hoeft immers maar een persoon kennis van zaken te hebben en als de gegevens dan worden gestolen kunnen ze jou aansprakelijk maken omdat je je website niet goed beveiligd.


    Of je zou een certificaat moeten aanschaffen wat weer aardig wat duiten kan gaan kosten. Of je zou eventueel iets als StartSSL kunnen gebruiken alleen vereist het aardig wat kennis om zo je beveiliging goed op te zetten.


    In mijn ogen is het ctt bestand uploaden de meest veilige en goede manier. Eventueel zou je velden kunnen maken waar de gebruiker email adressen in moet voeren.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Bedankt voor de informatie, Ik zelf gebruik de hoogste versie van Openinviter dus daar licht het niet aan (hij deed het trouwens 1 maand geleden wel) het enige probleem met ctt is dat met de nieuwere versies van msn je het niet kan pakken.


    Verder gebruik ik al curl dus begrijp niet echt wat er fout kan zijn.


    Bedankt voor de hulp alvast.


Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!