webspell hulp

• Beste Collega's,

Ik heb gisteren een webspell template gekocht.

Scarface heeft me geholpen, maar we lopen aan op een probleembje.

http://epuxgaming.com/index.php

zoals u op de link kan zien, werken de menu's niet als je op een optie klikt.

Nu in de index zelf staan de menu's inorde dus in een <a href... wijze.

Nu is mijn vraag.

Kan iemand me helpen dit te doen werken?
    Ik loof geen beloning uit. maar we kunnen wel linkpartners worden.

Wie kan me helpen pm me aub of reageer op dit topic!

Alvast bedankt,

Jordi

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Sowieso klopt er iets niet met het uitlezen van de $_GET. Maar is het je ookal opgevallen dat je superveel Resources not found krijgt op je pagina? (In chrome: F12 -> Console)

Post anders het deel van je code dat de $_GET['site'] afhandeld.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• dat is het hele gedeelte wara $get in komt :d

Voortaan even de code tags gebruiken ~ Patrick :)

• Okay en jij vindt het raar dat de pagina niet veranderd als er in de pagina zelf niets staat met $_GET?

Doe maar eens:

PHP
    if($_GET['site'] == "news")
    {
    echo "Banzaaaaiiiii";
    }

Aan dit stukje hebben we dus niks. Trouwens je hebt register_globals niet aan staan hoop ik?

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Het was meer een voorbeeld. Je had het erover dat de pagina's niet veranderen als je op die links klikt. Dit komt omdat je de link naar dezelfde pagina doet alleen dan met een parameter ('site' in dit geval). Nou moet je wel iets maken in het script dat deze parameter uitleest en er wat mee doet. Dus dan moet je bij jezelf nagaan. Wil je dat hij de link uit de database haalt of wil je dat hij de pagina checkt of hij bestaat en dan include.

Dan waar de container zit (nieuws op de hoofdpagina) moet je of de file includen of de bestanden uit de database halen of iets anders wat je hebt gedacht.

Ik vind dat je zelf er opzich wel wat moeite zelf in mag steken door even te googlen op 'php include page' zo kun je die voorbeelden die op het internet staan gebruike en eventueel aanpassen en later mergen naar een kleinere hoeveelheid.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!