Leer boeken

  • Dear leden van criminalspoint.


    Ik heb boeken gekocht bij http://www.computerboek.nl.


    Basiscursus HTML5 inclusief CSS3.
    PHP en MySQL voor dummies.
    BASISCURSUS javascript 1.5.


    Waar zal ik eens mee beginnen te leren ?

    Processor : Amd Phenom II X6 1100T Black edition.
    Geheugen : 8Gb 2000 MHZ Corsair.
    Moederbord: Crosshair IV Extreme.
    Ssd : 480 Gb agility 3.
    videokaart: Radeon hd 6970
    Pc score: 7.8 - 7.9

  • Oke , dan ga ik eens probeeren te beginnen bij HTML5 inc CSS3 iemand goeie site's ermee gebouwd ?

    Processor : Amd Phenom II X6 1100T Black edition.
    Geheugen : 8Gb 2000 MHZ Corsair.
    Moederbord: Crosshair IV Extreme.
    Ssd : 480 Gb agility 3.
    videokaart: Radeon hd 6970
    Pc score: 7.8 - 7.9

  • Ik ken een beetje html vroeger wat geleerd van een vriend die me liet zien hoe je iets in html maakt :) Voor de rest heb ik zelf geleerd en ken ik nu ongeveer bijna alles wel van normaal html, maar ik weet niets van css3 dus vandaar had ik 2 dagen geleden even wat mooie boeken besteld !


    Edit:


    Het spijt mij om te zeggen maar heren ik moet werken , ik kan pas vanavond laat rond 1 uur weer reageeren.


    Ondertussen had ik nog 1 vraag ik had gehoord over MYSQLI en JQUERY, dit wil ik later er ook nog wel bij leren maar wat houden deze 2 precies in en is het sneller / beter ?

    Processor : Amd Phenom II X6 1100T Black edition.
    Geheugen : 8Gb 2000 MHZ Corsair.
    Moederbord: Crosshair IV Extreme.
    Ssd : 480 Gb agility 3.
    videokaart: Radeon hd 6970
    Pc score: 7.8 - 7.9

  • JQuery is een JavaScript api, wat extra functies mogelijk maakt in JS!


    MYSQLI is een nieuwe versie van MYSQL ;)


    Je moet eerst HTML, CSS onder de knie krijgen, ga dan PHP leren en JS zodra je dat goed kan ga je in deze verdiepen ;)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.03.12 18:02:17:
    Voor je HTML, CSS, PHP en JS goed onder de knie hebt ben je paar maand verder, ga dan denken over nieuwe stappen ;)

  • Trust me, leer eerst de basis van Javascript voor je met jQuery begint zo ga je jQuery ook sneller onder de knie hebben ook al is jQuery gemakkelijker dan plain Javascript.


    MySQLi is geen nieuwe versie van MySQL!


    Referentie:

    Citaat

    The mysqli extension allows you to access the functionality provided by MySQL 4.1 and above.


    Het is een extensie voor MySQL, MySQLi staat voor improved, het is sneller en kan meer dan MySQL.
    Beter is om PDO te leren als je OOPHP (object georienteerd) kunt programmeren.


    HTML5 en CSS3 wordt pas in 2020 de nieuwe standaard voor webbrowsers d.w.z dat momenteel veel browsers nog niet alle functionaliteit ervan benutten, Google Chrome is marktleider in het ondersteunen van nieuwe technologieën snel te ondersteunen.


    Moest ik mijn leerproces over doen zou ik eerst HTML en CSS leren, dan Javascript en dan PHP en MySQL of Ruby (on Rails).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!