Designer Maffia ontwerp

  • Soort werkzaamheden:
    Designen


    Omschrijving van de werkzaamheden:


    Het betreft het ontwerpen van een unieke maffia layout / criminals layout die bij de spelnaam past
    (de naam is al geregistreerd maar om eventuele extensies te vermijden vernoem ik het niet in deze thread).


    Het ontwerp moet voorzien worden van het volgende:


    - Talenkeuze
    - Een VIP 'button' die schreeuwt om op te klikken
    - menu's


    Voor het content:


    - Een 'kruimelspoor' bijv. Home > Profiel > Avatar toevoegen
    - Tabs
    - Speler statistieken (met iconen en in een tabel structuur)
    - Tabel met mouse-over
    - Formulier input veld, text area, checkbox, button, radio buttons, optionlist (de opmaak moet realiseerbaar zijn)
    - Meldingen zoals: informatief, waarschuwing, foutmelding, succes en neutraal allemaal voorzien van een icoon
    en kleuropmaak etc.
    - h1 tot h6 tag opmaak
    - uiteraard wat lorem ipsum tekst
    - quote
    - link opmaak + hover effect
    - een alert box (dit springt op de voorgrond en maakt de achtergrond wazig met de melding erin en een accepteer button)


    Voor de footer:


    - Copyright tekst
    - 5 social media icons en als je over MEER gaat dan krijg je een 'tooltip' met nog meer social media in
    - Links naar belangrijke onderdelen zoals contact, privacy statement, algemene voorwaarden



    Het ontwerp mag veel creativiteit bevatten, maar bedenk wel dat het mogelijk moet zijn om dit later om te zetten naar
    naar een werkende site in HTML5 en CSS3. Ik zal de layout zelf slicen.



    Budget voor dit project:
    € 500,- inclusief btw (indien van toepassing)


    Deadline:
    nvt


    BTW-nummer verplicht:
    nee


    Voorbeelden:
    /


    Bijlagen:
    /


    Alle overige informatie:


    Gelieve een uitgebreide portfolio toe te voegen bij uw bericht, mensen zonder portfolio of met maar een paar layouts als voorbeeld laat ik links liggen.


    Betaling gaat via overschrijving.

  • Heb je een tekeningetje hoe je het wil hebben, ik maak al mijn layouts via een blokjes schrift :) . Dus als je een simpele tekening voor mij maakt zal ik een inzending doen bij deze Groeten.



    Ps Gaat het aleen om een ingame ? of een outgame ?

  • Citaat

    Gelieve een uitgebreide portfolio toe te voegen bij uw bericht, mensen zonder portfolio of met maar een paar layouts als voorbeeld laat ik links liggen.


    Ik verwacht voor de prijs van 500 euro enorm veel van je, ik ben dus niet opzoek naar beginners of een gemiddelde designer.
    De reden dat ik een uitgebreid portfolio vraag is mede omdat ik wil zien waar je grenzen liggen en of je mijn smaak kunt bekoren.
    En mede omdat ik niet wil dat mensen de naam gaan vastleggen in andere extensies omdat ik plannen heb de naam te gaan deponeren als merknaam en wil niet al direct domeinnamen duurder gaan overkopen..


    Er is geen specifieke structuur dit kan de designer volledig zelf bepalen, het moet wel verschillen van de standaard structuur.

  • Ik heb contact opgenomen met Rudolf Bos, wachtend op een reactie.
    Betwijfel of een design contest op CP veel gaat uithalen, ik heb dit topic hier geplaatst omdat in de hoop dat iemand een goede designer kent.


    Zoals ik al zei mijn eisen liggen vrij hoog en heb op CP nog niet de kwaliteit tegengekomen naar waar ik opzoek ben, het domein heeft enorm veel potentie en bij een contest moet ik de naam noemen en zolang ik hem niet gedeponeerd heb als merknaam hou ik hem voor mezelf of enkel in vertrouwen tegen de designer.


    Het design kan perfect gelinkt worden aan de naam, daarom dat het niet anders gaat.

  • Dein,


    Kan u eventueel een voorbeeld plaatsen van een maffialayout (of meerdere) die jij wel mooi vind? (Psd of online). Dan weten we waaraan we ons moeten verwachten.


    Mvg,
    Brent

  • Ik ben nog niets tegengekomen waarvan ik zeg wauw dat is 'm.
    Het enige voorbeeld dat mij aanspreekt is ook in mijn bezit: http://www.devantasy.com/maffia/


    Enkel voor dit domein moet het design er geheel bij aansluiten, en die layout valt nogal redelijk groot uit / breed uit.


    Het design moet ook gewoon enorm potentieel zijn, uitbarsten van de pixel details, shiny buttons, clean en professioneel, een paar leuke effecten etc.

  • Rudolf vraagt in de xxxx dus zal je budget moeten verdubbelen


    Ik heb zelf rond gezocht en denk dat Renau / Mark de Graaff je het best kunnen helpen.

  • Citaat

    Zoals ik al zei mijn eisen liggen vrij hoog en heb op CP nog niet de kwaliteit tegengekomen naar waar ik opzoek ben, het domein heeft enorm veel potentie en bij een contest moet ik de naam noemen en zolang ik hem niet gedeponeerd heb als merknaam hou ik hem voor mezelf of enkel in vertrouwen tegen de designer.


    Een contest is momenteel geen optie, en wanneer de naam gedeponeerd is kan het nog 4 maanden duren voor het een geregistreerde merknaam is, de naam ga ik vandaag of morgen deponeren.


    Ik wacht nog even af op Rudolf Bos zijn reactie, waarschijnlijk zal ik voor hem kiezen of iemand moet mij verassen met een zeer goede portfolio en design skills.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.03.12 18:53:37:
    Mag een slotje op aub. :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!