Soort werkzaamheden:
Designen
Omschrijving van de werkzaamheden:
Het betreft het ontwerpen van een unieke maffia layout / criminals layout die bij de spelnaam past
(de naam is al geregistreerd maar om eventuele extensies te vermijden vernoem ik het niet in deze thread).
Het ontwerp moet voorzien worden van het volgende:
- Talenkeuze
- Een VIP 'button' die schreeuwt om op te klikken
- menu's
Voor het content:
- Een 'kruimelspoor' bijv. Home > Profiel > Avatar toevoegen
- Tabs
- Speler statistieken (met iconen en in een tabel structuur)
- Tabel met mouse-over
- Formulier input veld, text area, checkbox, button, radio buttons, optionlist (de opmaak moet realiseerbaar zijn)
- Meldingen zoals: informatief, waarschuwing, foutmelding, succes en neutraal allemaal voorzien van een icoon
en kleuropmaak etc.
- h1 tot h6 tag opmaak
- uiteraard wat lorem ipsum tekst
- link opmaak + hover effect
- een alert box (dit springt op de voorgrond en maakt de achtergrond wazig met de melding erin en een accepteer button)
Voor de footer:
- Copyright tekst
- 5 social media icons en als je over MEER gaat dan krijg je een 'tooltip' met nog meer social media in
- Links naar belangrijke onderdelen zoals contact, privacy statement, algemene voorwaarden
Het ontwerp mag veel creativiteit bevatten, maar bedenk wel dat het mogelijk moet zijn om dit later om te zetten naar
naar een werkende site in HTML5 en CSS3. Ik zal de layout zelf slicen.
Budget voor dit project:
€ 500,- inclusief btw (indien van toepassing)
Deadline:
nvt
BTW-nummer verplicht:
nee
Voorbeelden:
/
Bijlagen:
/
Alle overige informatie:
Gelieve een uitgebreide portfolio toe te voegen bij uw bericht, mensen zonder portfolio of met maar een paar layouts als voorbeeld laat ik links liggen.
Betaling gaat via overschrijving.