headers already sent probleem

  • Dit komt er zomaar te staan boven aan de pagina


    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /public/sites/www.mastermaffia.com/includes/config.php:1) in /public/sites/www.mastermaffia.com/includes/config.php on line 22


    op line 22 bij config.php staat session_start();
    maar dat staat er al een tijdje, en toen was er nog niks mee.
    ik heb ook niks veranderd in het bestandje config.php


    iemand enig idee?
    groetjes:piraat:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • post dat scriptje eens zonder db gegevens , Dit kan een verkeerde echo zijn , blanke regels in je html.


    PHP
    <?php if (!isset($_SESSION)) {  session_start();}?>


    Wat zegt de foutmelding


    De foutmelding zegt dat er output is geweest voor een bepaalde lijn. Op die lijn staat meestal een van deze functies:


    Setcookie
    Header
    Session_start


    Kijk hij zegt dat de headers al uitgezonden worden op includes/config/config.php.


    Dus heeft u ervaring met php of niet ?




    Moet je even die oude regel delete

  • config.php



  • Weet nog niet zeker of het werkt moet je even antwoorden als je een error krijgt of als het verholpen is , ik ben even verder met het leren van java :D


    Anders kunt u ook even uw email in een pb geven dan kan ik helpen via teamviewer :D !

  • Ja je hebt nog een script die die header dan uitzend, nogmaals wij kunnen niet helpen zonder scriptjes of als je me nou eens een PB geeft.



  • Nu staan de foutcode's er niet meer maar, als ik op login klik dan komt er dit te staan: Fatal error: Call to undefined function get_global_date() in /public/sites/www.mastermaffia.com/includes/systemen/outgame/inc.login.php on line 13
    ik stuur je wel een pm met de gegevens van me teamviewer

  • inc.login.php

  • inc.functions.php

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!