Posts by Stefano

    Er zitten best veel fouten in dat donatie script

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.12 19:24:53:
    Ik heb een betere gemaakt, ik heb ook het Rekening Nummer bij het profiel geplaatst van de gebruiker, anders kan niemand achterhalen wat het rekening nummer is van diegene.

    Ja, deze error krijg ik nog steeds:

    PHP
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /public/sites/www.mastermaffia.com/includes/config.php:1) in /public/sites/www.mastermaffia.com/includes/config.php on line 22
    
    
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /public/sites/www.mastermaffia.com/includes/config.php:1) in /public/sites/www.mastermaffia.com/includes/config.php on line 22
    Citaat van Sourceshop

    include("includes/inc.required_queries.php");
    Daar zit de fout


    en hoe los ik die fout op?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.03.12 22:29:47:
    Hier alvast het script inc.required_queries.php

    Citaat van jopitan

    Stop dit stukje code eens helemaal bovenin je script na je PHP opentags:


    PHP
    error_reporting(E_ALL);
    ini_set('display_errors', '1');


    Probeer het dan nog eens en post de error die je krijgt. De volledige error aub.



    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /public/sites/www.mastermaffia.com/includes/config.php:1) in /public/sites/www.mastermaffia.com/includes/config.php on line 25
    ?? ???

    Hallo iedereen, al verander ik 1 dingetje in het bestand config.php krijg ik een foutcode dat header already sent, en ik wil extra rangen toevoegen maar dat lukt dus niet.


    config.php


    kan iemand me helpen hiermee?
    Groetjes Stefano:piraat:

    Citaat van Malik
    PHP
    // Regel 45 van je script
    $tijd = strtotime($own['autostelen']) - tijd();


    Het zou raar zijn als tie er niet in stond.


    ja hij staat er wel, maar hij staat niet in me database hoor.

    Citaat van Hood

    Volg tuterioals op bijvoorbeeld phphulp.nl
    Dan kun je ze zelf maken.
    Niet heel veel mensen maken voor crimiolz script en ga die vrijgeven.
    Kijk hier in het subforum die voor crimiolz is.
    Daar zit volgens mij nog een admin paneel bij.


    ja een admin paneel heb ik al

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.03.12 20:10:11:
    heeft iemand nog wat of is iedereen gierig dat ik ervoor moet gaan betalen?

    Heeft iemand nog zelfgemaakte scripts die kunnen worden toegevoegd aan de Criminolz Source,
    bijvoorbeeld Marktplaats, Blackjack, Doneren, Organiseerde Misdaad etc.


    Al heeft 1 van jullie die zouden jullie me dan graag dat script willen geven?
    Dan ben ik je heel erg dankbaar :)


    Met Vriendelijke groet Stefano.:piraat:

    Citaat van D-Schaafsma

    Dan moet hij een eigen timer gaan krijgen, je kan niet 2 dingen op 1 timer teglijk stelen :P !


    en hoe maak ik dan een nieuwe timer, want ik kan die andere niet vinden in de database hoor.

    voertuigenstelen.php


    Ik kan bij het tabblad vrachtwagens niet de vrachtwagens niet stelen en er komen telkens 2 dingen onder elkaar te staan:
    Je wordt nog gezocht door de politie! Kom over 00:12:19 maar weer terug!


    Je wordt nog gezocht door de politie! Kom over maar weer terug!


    ik wil graag dat die laatste regel weg gaat en dat je gewoon bij het 2de tabblad de vrachtwagens kan stelen.


    Wie heeft hier een oplossing voor?
    Groetjes Stefano:piraat:

    Hallo, ik wil graag 2 soorten voertuigen bij 'voertuigen jatten' met 2 verschillende tabbladen.
    nu staan alle auto's & vrachtwagens achter elkaar.
    Wie weet er een script zodat ik een deel van me Database (INTO autos) in het tabblad auto's en de vrachtwagens in het andere tabblad.
    de waarde's van de auto's zijn 1 t/m 12 en van de vrachtwagens 14 t/m 24,


    voertuigenstelen.php
    (ik moet nog de tabbladen toevoegen aan het script maar dat begrijp ik zelf wel, het gaat mij er meer om wat de regels moeten zijn om de voertuigen te laten zien)

    Hallo ik ben bezig met het script dat ik van deze site had afgehaald : vrachtwagenstelen.php .
    maar als ik dan een vrachtwagen steelt, dan komt die niet in de garage terecht, maar juist 1 auto.
    dus veranderde ik de waardes van de vrachtwagens in de database.
    maar nu laad hij de afbeeldingen niet goed etc.
    ik heb in de garage 2 tabbladen, 1 voor Auto's en de ander voor vrachtwagens, nu zal ik graag willen dat de auto's onder het kopje auto's blijft en vrachtwagens onder het kopje vrachtwagens blijft.


    dit is de code van me garage:

    graat in code /code aub :)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.03.12 19:47:25:
    ik heb de code op lijn 39 geplaatst


    Citaat van strafeness1

    Op de site doe je:

    PHP
    mysql_query("SELECT * FROM `autos` ORDER BY `waarde`");


    nog steeds komt de Opel Vivaro achter de Bugatti Veyron te staan op me site.
    ik heb in carstealing.php bovenaan de regel gezet.
    Moet ie ergens anders?