mappen indeling..

• Hallo CP,

Ik heb even een snelle vraagje die ik ben vergeten en nu wel even nodig heb, waarnaar ik moet googlen weet ik niet dus vraag ik het maar hier:

Ik vraag vanuit een javascript een bestand die 1 map terug gaat en dan in een andere map, en die bestanden, maar ik heb geen idee :P hoe ik dat er neer moest zetten.

media/javascripts/game.js

PHP
    Images: [
        "media/images/press1.png",
        "media/images/press2.png",
        "media/images/winner.png"
      ],

in media/images/ zitten dus de images die ik wil laten oproepe.. maar ik weet niet hoe ik het erneer moet zetten? (geen volle url, sinds het niet upgeload word)

Mvg, LP(a)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• ik had inderdaad als eerst '../images/press1.png' enzo geprobeerd.. maar dat werkte niet, dus nee dat helpt nie ;)

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Laatmaar, de scripts doen gwn kut.. kgeef het op.. kdoe ze wel weer allemaal bij elkaar^^

:slotje: ws zou het wel moeten werken met wat jullie zeggen... maar is er gewoon iets verkeerd

O o
    /||\
    /¯\

• ja XD, er zat volgens mij foutje in de javascript die nogmaals om de images vraagden maar in een andere vorm die ik waarschijnlijk over het hoofd heb gezien.. en geen tijd voor had om naar te kijken maarja.. hoeft all niet meer^^ :hmm:

O o
    /||\
    /¯\

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!