Ik ben op zoek naar een partner die beschikt over de juiste documenten om een bedrijf op te richten aangezien ikzelf geen bedrijfsbeheer heb (ja in België is dat verplicht!) en ook geen tijd om het te behalen (graag geen reacties hierover.. aub.)
De oprichtingskosten worden voor 80% door mij betaald of via een 50/50 regeling.
Mijn verwachtingen:
18+
Je moet bereidt zijn om meetings bij te wonen.
Een gemotiveerd ondernemer zijn.
Eventueel bereid te zijn om in een later stadium fulltime te komen werken op ons kantoor (als we genoeg winst maken en een groot klantenbestand hebben)
Meedenken, meehelpen en boekhouden zal vooral jou taak zijn, later besteden we het boekhouden uit aan een boekhouder.
Even wat uitleg over het bedrijf dat ik wil gaan oprichten:
Het bedrijf zal zich in het begin stadium vooral baseren op eigen producten, denk aan adsense mini websites, crimespellen, het goedkoop inkopen van digitale goederen en daarna verder verkopen.
En achteraf uitbreiden naar web diensten zoals:
- slicen
- ontwikkelen van sites
- designs ontwerpen
- SEO
- ...
Er is al een bedrijfsnaam, een logo incl. briefpapier en visitekaartjes, domeinnaam + hosting
Nadat de naam is vastgelegd bij de KvK dan zal ik de bedrijfsnaam ook deponeren als merknaam/handelsnaam.
Er is geen loonvergoeding, je bent gewoon ingeschreven als mede-eigenaar en hebt de beschikkingen tot de bedrijfsrekening.
Besprekingen verlopen eerst via MSN of skype, achteraf gaan we rond de tafel zitten en alles uitwerken.
Als iemand geïnteresseerd is stuur me dan een PB met je CV en je motivatie.