Hallo,
Ik heb vandaag een gio gekocht,
En ik vraag me af hoedat ik zorg dat al de apps die ik installeer op me sd card worden geinstalleerd?
Samsung Galaxy Gio
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Allemaal? Rooten en een rom gebruiken die ext4 ondersteunt.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.03.12 22:18:21:
En ik gebruik dan titanium backup om zo al mijn apps in één keer te verplaatsen -
maar liefst legaal :p wil me garantie wel houden
-
Zover ik weet moet je het rooten hoor...
-
Ok en is dat legaal., zou mijn garantie hierdoor weggaan ?
-
Ja.
-
ik zit met hetzelfde probleem. maar ik heb de galaxy txt die zet ook alles op me interne geheugen kun je wat meer informatie geven over dit "rooten"?
-
Rooten is zelfde als je pc, in de dingen geraken zoals overclock functies e.d.
Ik ben een lid op XDA, een forum waar veel developers aan Rom's werken.Je moet maar is opzoeken voor Roms zoals cyanogenmod ;-).
Vervolgens kan je ook gemakkelijk op Youtube tutorials en reviews vinden qua roms ;).
Hopelijk goed geholpen.
-
bedankt voor je reactie, ik ben een beetje aan het kijken geweest maar ik krijg het niet voor elkaar dat ik hem geroot krijg komt dit doordat het een t-mobile toestel is?
-
Maakt niet uit, desnoods zoek je of uw gsm Clockwordmod heeft, is zo gemakkelijker ;). Maar kijk toch op youtube voor uw gsm. Als het zo niet is, dan kan het nog niet...
-
Instellingen -> applicaties ->applicaties beheren ->klik op je app -> verplaatsen naar SD kaart. Werkt voor mij op mijn galaxy s2 voor alle applicaties die dat ondersteunen.
-
-
Citaat van lhmedia
kevinkrs, bij de reguliere apps kan dit maar facebook twitter enz zet hij bij mij gewoon op me telefoon geheugen.
Door te rooten kan je titanium back-up installeren en kan je met één klik alles verplaatsen. Kan je ook selecteren dat het automatisch naar uw SD-kaart verplaatst wordt.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!