Geachte,
ik speel een tijdje een crime spel en die heeft een beurs script die elk half uur veranderd daarover had ik een vraag is er een manier om uit te vinden wat die doe via een scriptje ofso
mvg joshua
Geachte,
ik speel een tijdje een crime spel en die heeft een beurs script die elk half uur veranderd daarover had ik een vraag is er een manier om uit te vinden wat die doe via een scriptje ofso
mvg joshua
Je bedoelt of het te voorspelen is of hij zal stijgen of dalen?
Als je ervaring hebt kan je dit wel namaken , maar dan moet je connectie maken met echte koersen en dan bijvoorbeeld een systeem waar je geld van het spel in kan zetten op koersen. En die dit ook keurig bijhoudt.
Aleen zonder ervaring van php is dit erg moeilijk volgens mij .
@joy ja ik wil zegmaar met een script ofso kunnen bepalen of hij gaat stijgen of gaat dalen
Ja maar , dan knalt hij ook ineens omhoog he je koers, je moet het dan elk half uur gaan wijzigen en het in een mooie grafiek zien te stoppen. Niet dat je elk half uur een candlestick omhoog sgiet en dan ineens 30 pips omlaag , dan lijkt het nergens op ! Dus dan zou je een script moeten hebben wat dit gelijdelijk gaat verdelen dus het ene moment hoog het andere moment laag .
Indien het is zoals Joyeria zegt, dan kan je niet voorspellen wanneer deze stijgt of daalt.
Echter, wanneer je het hebt zoals scarface, dus dat er en een aglomaritme achter zit, dan is dit wel mogelijk. Maar dan moet je eerste aglomaritme weten
Ik heb nagedacht en het kan ook met een randfunctie en zodat je geen hoge pieken krijgt. Echter zal ik dit niet prijs geven aangezien dit zowat het moeilijkste is aan het script..
Maar het moet dus niet persé met een algoritme.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!