dpad.nl

  • Bij deze verkoop ik de domeinnaam + website dpad.nl.


    Op deze domeinnaam heeft 1,5 jaar een succesvolle gaming-website gedraaid met recensies, nieuws, impressies en dergelijke. Ook een forum.
    Door tijd- en interessegebrek van het toenmalige team is de website stilgezet.


    Het gaat bij deze verkoop om een goede domeinnaam. De domeinnaam is een makkelijk te onthouden naam van slechts 4 letters, een zogenaamd LLLL-domein.


    Op verzoek is ook de website aan de verkoop toegevoegd. Deze is te bezichtigen op het domein zelf.


    Gegevens dpad.nl:
    Domein staat geregistreerd bij Versio.
    Domein is sinds juni 2008 in mijn bezit.
    Domein verloopt op 11 juni 2012.
    Hosting loopt ook bij Versio.


    Veilinggegevens:
    Startbod: 100 euro
    Opbieden met: 5 euro
    Vraagprijs (buy-now): 200 euro
    Veiling eindigt 48 uur na het laatste bod.
    Ik behoud mijzelf het recht bij onvoldoende resultaat de veiling te beëindigen.


    Betaalgegevens:
    Betaling gaat via Overschrijving (ING). De domeinpush (bij Versio) of domeinverhuizing vindt plaats als het geld is ontvangen.


    Overzetting van het hostingaccount zal in overleg met koper en Versio plaatsvinden. Dit overleg vindt voor de betaling plaats, maar de afhandeling en overdracht na de betaling.


    Meer informatie nodig? Vraag gerust in dit topic of via PB.


    HG,
    - Lodewijk

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het systeem achter de website was gebaseerd op Wordpress in combinatie met phpBB en later MyBB. Voor Wordpress is een layout aangekocht. In het geval van verkoop van de website heeft enkel de aangekochte layout meerwaarde (dwz: de andere software is als open-source te verkrijgen, exclusief aanpassingen natuurlijk).


    De database met artikelen en het forum is dan meer waard. Deze bevat echter maar activiteit tot en met (ongeveer) eind augustus 2010. Toen is de website stop gezet.


    Het statistieken-account bij Google Analytics is verwijderd. Mocht er een manier zijn om die terug te krijgen, hoor ik het graag. Anders moet ik mij baseren op berichten die ik toentertijd schreef over de website (om sponsoring aan te vragen, persmateriaal). Daar schreef ik in dat de website gemiddeld 750 tot 1000 unieke bezoekers had per maand.

  • Lodewijk, is er ook nog een demo beschikbaar van het systeem.


    Heb eventueel interesse in het domein, maar dan enkjel ik combi met het systeem.


    Je mag een pm sturen, die lees ik het snelst

  • Het wordpress theme is aangekocht als thema, niet als licentie. De website waarvan ik het thema gekocht heb hanteert nogsteeds dit systeem, dus ik ga er vanuit dat je het thema op meerdere websites mag gebruiken.


    Laat ik wel helder zijn: het is niet mogelijk om het wordpress thema apart te kopen via mij. Deze verkoop gaat om de domeinnaam dpad.nl + eventueel (tegen hogere prijs) de gehele website die erachter zit. Onderdelen zijn niet apart te koop.

  • Dat lijkt mij een grap. Of je moet even goed het topic doorlezen. Het is bieden vanaf 25 euro op enkel de domeinnaam.


    Als je de website erbij wilt kopen zal je toch hoger moeten bieden, zoals al eerder vermeld.


    Veiling geldt nogsteeds.

  • Klopt, ik ga het even aanpassen.


    Dank voor de tip.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.03.12 21:15:58:
    Openingpost is aangepast naar nieuwe veiling. Ook is het topic verplaatst.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!