Posts by H3nry

    Citaat

    Wel jammer dat de tekstinhoud van de ouders pagina 1-1 overeenkomt met dat van streetmaffia.com

    Daar geef ik je gelijk in. Teksten zijn ook gewoon aan te passen.

    Wij (ik) hebben besloten om het systeem die wij gebruiken op http://www.maffia24.nl aan te bieden in licentie vormen.


    De basis licentie is zoals hij op dit moment is:


    voorbeeld: http://www.maffia24.nl
    Gebruikersnaam: demo
    wachtwoord: demo


    De licentie is te gebruiken op één domeinnaam. De layout is NIET te gebruiken op de licenties.


    Het systeem is uniek geschreven, en makkelijk te beheren uit een administrator paneel.


    Het adminpaneel is helaas niet te zien op het demo account.


    Dan natuurlijk het belangrijkste de prijs:


    Maffia24.nl licenties gaan de verkoop in voor 50euro


    Dit kan overgemaakt worden via paypal en/of IDEAL


    Wil je een licentie afnemen, stuur gerust een pm.


    In de toekomst als wij updates lanceren op maffia24.nl zullen deze voor een meer prijs ook aangeboden gaan worden als add ons.

    Lodewijk, is er ook nog een demo beschikbaar van het systeem.


    Heb eventueel interesse in het domein, maar dan enkjel ik combi met het systeem.


    Je mag een pm sturen, die lees ik het snelst

    Heb mijn Iphone er even bijgepakt, maar ik weet niet wat jij bedoelt met bugs like hell? in safari for iphone? Het is allemaal wat klein, maar dat is normaal als je een hele website op je mobiel wilt zien, hier zit de layout gewoon normaal in elkaar, dus graag ontvang ik desnoods wat printscreens?


    @ Guitar ?

    Beste CP Leden, na hard werken en ideetjes de vrije loop te laten, is versie 1 van freemaffia.nl online.


    Een uniek geschreven systeem, waar wij toch net een andere draai willen geven aan maffia games.


    Graag hoor ik jullie eerste reactie van Magfia24.nl en natuurlijk ontvang ik/we graag tips wat je mist en eventueel nog een leuke toevoeging weet voor FreeMaffia


    Scripting is gedaan door TJ Godee, daar natuurlijk alle credits voor, ook wordt er op dit moment hard gewerkt aan updates. En is het forum nog niet online


    http://www.maffia24.nl


    Demo account:


    User: Demo
    ww: Demo

    Versie 1 heb ik de verkoop rechten verkocht. Robin had/heeft deze in handen. Daar is wel overééngekomen, dat ik het script mocht gebruiken, en aanpassen naar wens. Dat is inmiddels gedaan, door grote aanpasisngen. Dit systeem, mag ik dus gewoon verkopen. Ik zal vandaag/morgen gaan werken aan een demo.

    Een tijdje terug hadden wij licenties in de verkoop van soccermania/trainersdroom.


    Wij hebben nu een verbeterde versie geschreven, voleldig inclusief een duidelijek installatie.
    Soccermanaia/Trainersdroom is een online voetbalmanager, een compleet systeem met duidelijke installatie handleiding. Altijd al je eigen manager willen beginnen? dat kan nu.


    Standaard wordt het systeem geleverd met een "simpele" layout.


    De licenties zijn te koop voor 20,-


    Het liefst de betaling voldoen via Paypal, na betaling zal direct de download link toegezonden worden. Dit systeem wordt enkel in licentie vormen aangeboden.


    Er is helaas op dit moment geen demo beschikbaar.