Zoek nieuw project

• Beste CP'ers,

Ik zit te denken aan watvoor project ik eens zal kunnen werken.

Maar ik heb nog totaal geen idee, je voert iets in op google en het staat er ook al.

Deel je idee en misschien maak ik er iets leuks van.

Mvg,
    R-Mulder.:cheer:

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Misschein een leuk idee voor op je site in een zoekforum dat die dat hij alles erin zet en dat doorspit op je site?

Of in een leden bestand dat die dan dat lid er meer zet en sorteert op voor en achternaam (vaak voor bedrijven een goed project)

• Starohosting

Hij is op zoek naar een project die hij op kan zetten, niet een scriptje.

r-mulder

Een game waarbij elke speler een standaard bedrijf krijgt toegewezen en hij deze zo goed mogelijk moet verbeteren om te kunnen concurreren met de rest en zoveel mogelijk winst te behalen. Ik zat te denken in een nachtclub trend.

• Dat leek me een leuk idee, tevens bestaan er wel al zulke games :p
    Het liefst iets wat uniek zou kunnen worden.

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Zou wel kunnen bestaan, maar volgens mij misschien 1 á 2 Nederlandse versie's en de rest allemaal Engels. Tevens ken ik niet echt zo'n soort spel dus het lijkt me dat de bestaande nog vrij onbekend zijn.

• Een spel gebaseert op pixel art , dus een soort ineractiefe map waar je al je dingen kan vinden om het spel te spelen. Een soort maffia maar dan dat je het bijna volledig via die map kan spelen. Of een andere game natuurlijk ik kan wel wat maken mocht u interesse hebben .

• Hallo,

Eerst en vooral wil ik Guitar bedanken voor de goede referentie, ik schrijf inderdaad gameplay-concepts. Wilde er uit een bedrijf van maken maar door te weinig budget nooit gerealiseerd.

Momenteel is 1 gameplay-concept bij een scripter terecht gekomen die het realiseert. Verdere informatie hier niet over.

Ik zelf ben een gameplay aan het realiseren mits gewenst kan ik u gegevens doorgeven om het te bekijken, ook kan ik een gameplay op maat maken voor u.

Indien interesse stuur me een PB.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!