50 euro adwords

  • Hoi Iedereen,


    Ik heb hier nog een code liggen voor 50 euro liggen, deze geef ik gratis weg aan diegene die een goede reden geeft waarom hij/zij deze code verdient. (ligt ook aan het project)


    Winnaar word vanavond rond 7 uur gekozen.


    Groet,


    Jasper

  • Mijn nieuwe game komt eraan, dus die kan ik natuurlijk wel goed gebruiken vind ik zelf :$ Ookal heb ik nog nooit eerder g.adwords gebruikt, kheb all wel een account dacht ik zo.


    Ook zou ik het eventueel kunnen gebruiken voor één van me andere projecten zodra ze af zijn :) Wanneer vervalt hij? ;)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Aangezien ik al een tijdje een community probeer op te zetten maar het niet van de grond krijg.
    Mischien dat dit me net de kick-start kan geven die het nodig heeft om eindelijk te draaien.
    Daarnaast doe ik ook aan het principe dat internet gratis is, dus ik maak geen verdiensten hierop noch zal ik eraan uitgeven.
    Desalniettemin ben ik toch bezig een domeinnaam aan te schaffen ( zodra ik een nieuwe naam heb waarvan er een vrij is ).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!