New Gaming Layout

• De font is afschuwelijk, probeer iets afwisselender en duiderlijkere fonts te vinden.
    Een leuke background image zou leuker staan dan wit.
    Roundedges op alle content/menu headers zou ook niet verkeerd staan denk ik, beter dan zo hoekerig.
    Verder wel een leuke layout.

• tips !

1: Gebruik niet altijd dezelfde font !!
    2: Probeer een header met plaatjes erin verwerkt te maken.
    3: Wat icons in de menu's !
    4: iets minder die grijze menu's doe wat moois bijvoorbeeld dat je er door heen kan zien een beetje.

• Ik vind de font wel mooi hoor :) maar wat meer kleur is niet verkeerd :p

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Maar wat zeggen jullie!.

Dit is een layout voor een gaming clan.

wat jullei zeggen is te gedetaileerd.

Ik wil je enkele Tips geven:

1: Maak idd een mooie header, desnoods in transparant enkele images van games zoals css, cod, bf etc.

2: Maak een soort slider content voor bv featers etc.
    3: Maak een dropdown menutje, dat staat altijd nice bij game site's.
    4: Maak een klein footer menutje.
    5: 1ls er tussen je Top menu en de content wat meer ruimte is kan je desnoods daat je sub menu opties in laten komen.
    heb je niet perse een drop down menu maar nog steeds een mooi menu.
    6: Idd desnoods wat icoontjes in bij je menu's kan geen kwaad.
    7: Zorg voor boven je header desnoods voor enkele opties bv: Login / Register / Logout / Forum etc. MAAR niet teveel! max 6

Voor de rest, moest het iets zijn dat je voor mijn community had gemaakt. kon ik je inclusief slice wel 100 euro bieden ;)

Toch super strak en mooi design jongeman!.

Mvg,

Jordi Hermans

• @Jordi

Ik denk dat ik er maar eens tussen ga zitten, want als ik jou reactie lees krijg ik heel dubbele gevoelens...

Citaat

wat jullie zeggen is te gedetailleerd.

Wat heb jij dan beschreven?

Een layout als deze mist een aantal dingen, nee mensen geen drop-down menu of een plaatje in de header. Het mist stijl

De layout draagt totaal geen eigen identiteit. Iets dat hem uniek maakt.

Zoals:
    - Een kleurenschema met meer dan zwart-wit.
    - Een duidelijk en strak font -> Werk dus nooit met sierfonts
    - Betere afwerking.

Op deze layout zijn geen verbeteringen, omdat hij in mijn ogen gewoon niet goed is. Probeer het eens opnieuw en kijk bijvoorbeeld naar een tutorial als deze: http://www.pixel2pixeldesign.c…-gaming-layout-photoshop/

Hier leggen ze eigenlijk uit wat je met de kleuren en vormen moet doen, en dit in de juiste proporties te verwerken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!