Heey criminalpointers,
Ik zoek een Webshop source./
Deze source moet heel erg basic zijn ik ga hem namelijk gebruiken om af te kijken en zelf een nieuwe te maken...
Weet iemand van jullie er een?
Hope so
Alvast bedankt
Heey criminalpointers,
Ik zoek een Webshop source./
Deze source moet heel erg basic zijn ik ga hem namelijk gebruiken om af te kijken en zelf een nieuwe te maken...
Weet iemand van jullie er een?
Hope so
Alvast bedankt
Ik zou zeggen kijk ff naar oscommerce
Ja hen gezocht maar niet echt dingen gevonden die overeen kwamen met mijn wensen...
CitaatDeze source moet heel erg basic zijn ik ga hem namelijk gebruiken om af te kijken en zelf een nieuwe te maken...
Dit betekend dus dat je meer op zoek naar een webshop source ben om die gelijk te gaan gebruiken. Anders zou je dus de webshop source gebruiken en daarna je eigen wensen erin te bouwen. Niks voldoet aan mensen hun wensen, dit kan pas zodra diegene het zelf maakt voor zichzelf
Maarja als alles naar mens de wens wordt gemaakt, hebben we nu wel 1.000.000 miljoen verschillende eurotekens...
[offtopic]@ Alexruter
als daar nou ook iets On topic bij stond oke maar je gaat nu erg offtopic[/offtopic]
oscommerce is niet erg overzichtelijk en handing voor mijn idee...
eigenlijk zou ik iets van een basic source willen of een tutorial (liefst nederlands)
Wat je ook kan doen, is gewoon het tpl systeem leren kennen. En dan gewoon alles vanaf 0 beginnen te scripten. Zo heb je de oevrzicht van je eigen webshop en indien zich er dan fouten voordoen. Weet je precies waar deze zit;)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!