Beste,
Nu vraag ik me al een tijdje af welke gsm ik moet kopen.
Nu twijfel ik tussen deze 2 :
Samsung galaxy ace
of de Sony Ericsson xperia neo v.
Welke raden jullie aan?
En kun je eigenlijk op elk android toestel (met zelfde android versie) dezelfde apps op afspelen?
GSM
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik raad je een Acer Liquid MT aan.
Een 149 euro waardige gsm die je veel te bieden heeft op personalisatie en functies van je toestel.
ook een zeer snelle gsm met veel functies.
Je hebt android platform, bluethoot, Microssd, kaartje goed geluid bij afspelen van muziek/video's etc.
hier een linkje naar een pagina voor meer specificaties van het toestel.
-
Hallo,
op je eerste vraag, ik heb een Galaxy Ace en ben er zeer tevreden van. Snel, oogt mooi en bestaan er toch veel Rom's voor.
Op je tweede vraag, nee, niet alle app's zullen werken, hangt wel af van toestel tot toestel. -
@TrueCrime ik ga geen acer nemen ik vind dat zo raar :p en als mijn budget euro250 euro is wil ik het liefst ook uitgeven aan een goede gsm.
Maar maviose, lagt de ace niet als je 30 games ofzo er op hebt ? ( een vriend vanmij zei dat.) -
bboy ik heb ook een telefoon met android en die van mij heeft de neiging om grote delen van de apps op me ram geheugen te zetten en dan zit heb je daar idd last van bij veel apps. ik heb dat nu gefixt, hoe geen idee haha maar hij zet nu de apps op me micro sd card dus dan kun je in principe voor het grootste deel zelf bepalen hoeveel apps je kunt draaien.
-
Als je een Custom Rom hebt voor de Galaxy Ace, kan je alles, maar alles, op je SD-kaart zetten. Heb nu over de 200 app's erop, zonder lag :). Runt wel op Ferhatmod xD.
-
Dus jullie raden de ace aan?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.02.12 19:30:04:
Want als je nu kijkt naar deze sony ericsson:External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Het verschil van de processor merk je niet. Ik ben tevreden van de Ace en blijf hier bij :).
-
Oké ik ga dus de ace kopen xD
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!