• Beste leden,

Ik ben in het bezit van een Brother DCP-J715W
    Nu vraag ik mij af hoe je een printable cd kan maken dus dat je een lege cd voorziet van een cover.

Dit is voor mijn huiswerk.
    En bedacht misschien heeft iemand hier wel verstand van.

Met vriendelijke groet,
    Starohosting

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ondersteund jouw printer dat wel dan?
    Op mijn Canon PIXMA MP640 zit hiervoor een speciale lade en tray waarin je een cd plaatst en er dan op kan printen. Daarnaast heb je speciale CD's/DVD's nodig die redelijk prijzig zijn.

Mocht je printer het toch wel ondersteunen dan heb je er zowieso een speciale tray voor en speciale software en een speciale CD/DVD voor nodig.

• ik print dan gewoon op een plak vel, waarna ik het uitknip en de plaklaag eraf haal en dus gwn op me cd plak.. :p mja heb dit all een hele tijd niet gedaan ^o) als een printer het er gewoon op kan printen zou dat wel heel gaaf zijn (xD)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Tja, ik vind het wel fijn idd. Alleen ik heb nu een probleem met mijn inkt, aangezien de blauwe inkt er niet meer uit komt. Dus binnenkort even Canon contacteren aangezien de garantie in 4 maanden afloopt ;). Dit probleem heb ik overigens al erg lang, dan doet ie het weer een maand dan weer niet dan weer 2 weken en dan weer niet etc. Dus ik eis een nieuwe printkop van ze aangezien ik al tientallen euro's aan legale inkt heb gekocht die uiteindelijk weer versmeerd is hierdoor...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!