Ik raad iedereen met een mac af om te updaten naar 10.7.3
Er zijn al veel mensen die nu met chrashende apps zitten e.d
Inclusief mijzelf!
De enige mogelijkheid is om een backup terug te zetten en te wachten tot Apple dit probleem maakt.
UPDATE:
Ik raad iedereen met een mac af om te updaten naar 10.7.3
Er zijn al veel mensen die nu met chrashende apps zitten e.d
Inclusief mijzelf!
De enige mogelijkheid is om een backup terug te zetten en te wachten tot Apple dit probleem maakt.
UPDATE:
Ah bedankt,
Ik had nog niet gezien dat er een update was (dus direct even proberen) maar Uiteraard niet geinstalleerd.
Als ik eerlijk ben, ben ik sowieso niet 100% tevreden met Lion,
Sinds dat ik Lion op mijn geliefde MacBook Pro september 2009 heb geinstalleerd blijft deze 'regelmatig' hangen in een Freeze (hiervoor nooit, heel zelden meegemaakt)
Tegenwoordig is dit alweer een heel stuk minder tot opgelost (waarschijnlijk de update van 10.7.2)
Nooit problemen gehad met Lion buiten een paar apps die nog niet Compatible waren. Maar met deze update zat ik met de gebakken peren.
Jammer dat Apple dit niet beter getest heeft.
Wow, dit bericht komt goed op zijn plaats. Ik heb net weer mijn Hackintosh geinstralleert. En nu zie ik dit, bednakt voor deze post.
[offtopic]Potver de notver, mijn headset doet het weer niet (USB).[/offtopic]
Bedankt voor de heads-up.
Gelukkig lees ik dit nog voordat ik ge-updated heb, want ik zit niet te wachten op crashende apps. haha
Nog even een kleine vermelding, mijn imac is helemaal naar de knoppen dankzij deze update moet ermee naar de apple store.
Je kan toch een re install doen via een mac DVD? En anders download je even een retail dvd via turrent en dan kan je hem herinstralleren.
Ik heb beide iMac en macbook geupdate naar deze versie en heb met het complete adobe pakket, logic pro, reason, ableton, office pakket, parallels desktop nergens last van.
;O dan is het enigste dat je nog kan doen naar de Apple store gaan. Mijn vriend heeft een hackintosh laptop, (i3 sandy bridge) en die heeft hem geupdate naar 10.7.3 Die heeft er tot nu toe nog geen problemen mee.
Hmm, het lijkt er eerder op dat mijn backups van 1 februari iets missen (volgens de logs). Alles is nu terug in orde.
Voor mensen die er last van hebben: http://www.onemorething.nl/201…en-om-het-weg-te-krijgen/
In het vervolg ga ik ook steeds een combo update doen i.p.v blindelings de software updater te volgen in de menubalk.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!