hallo,
ik heb net Dreamweaver geinstalleerd.
is dit redelijke software voor een website te maken?
want, ik heb gehoord dat dit ook heel makkelijk is om bevoorbeeld afbeeldingen te verplaatsen en die dingen.
Alvast bedankt!
Faff (Fabio Dicola)
hallo,
ik heb net Dreamweaver geinstalleerd.
is dit redelijke software voor een website te maken?
want, ik heb gehoord dat dit ook heel makkelijk is om bevoorbeeld afbeeldingen te verplaatsen en die dingen.
Alvast bedankt!
Faff (Fabio Dicola)
Faff,
Je moet uiteindelijk toch zelf scripten, daar komt het op neer. Wat voordelen van zulke programma's zijn is dat hij tijdens het typen de zogeheten "tags" automatisch aanvult, om het zo maar te zeggen. Erg fijn!
Ook zit er een handig toolsysteem in waarmee je makkelijk bijvoorbeeld een tabel kan plaatsen, en zulke dingen. Ook kan je live werken, je vult dan je gegevens in op het connect gedeelte van het programma, en wanneer jij je bestanden opslaat staan ze gelijk op je server. Ook dat is gewoon een gigantisch voordeel.
De doctype's etc zitten ook geintegreerd in het programma, dus wanneer je kiest voor een HTML strict 1.0 pagina dan bouwt hij hem al helemaal op voor jou incl doctype.
Kortom; Fijn programma, om een klein beetje typwerk te laten wegvallen om het zo maar te zeggen. Je leert ook veel, dus gewoon gebruiken!
Hoop je te hebben geholpen.
Mvg,
SvenB:cheer:
ok,
ik gebruik momenteel c++, dus denk dat het zo ie zo dat het makkelijker gaat zijn.
mvg, Faff (Fabio dicola)
C++ ? Dan kun je beter kijken naar een betere IDE dan Dreamweaver.
Ik denk dat je geen C++ doet...
What the .. ? pagina refreshen voor C++ ?
C++, is toch notepad++ eh?
want dat stond in een tutorial.
C++ is een programmeertaal geen notepad++
*facepalm*
Faff,je moet die tutorial beter lezen.
Notepad++ is een handige editor.
En zoals Dein al zei C++ is een programmeer taal.
[offtopic]Hoe kwam je erbij dat C++ Notepad is?[/offtopic]
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!