Zelfgemaakte muziek..

  • ik vind het een leuke track! :p geen idee hoe je zo kan praten XD ws gewoon door effects ofsow of het komt door de muziek die mee speelt ;) maar het is niet slecht, SvenB is ws gewoon jaloers (xD) enigste is dat hij wel kort is.. en misschien is dat stukje dat je erbij zegt een beetje jammer dat van hum jammejaje ofsow :P

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • In feite was het 6 jaar geleden dus... ik had echt een kinder/straat/kut stemmetje ik heb laatst met wat klasgenoten ook een track gemaakt beetje voor de fun we hadden een tussen uur dus gingen we effe in de studio...


    http://kiwi6.com/file/57egysd5bt


    Met dank aan Amna (meisje)
    Jeroen (gitaar)
    Georgio (beat)


    Tis een crunk/rock beat

    Met vriendelijke groet,
    Mohamed Bourjel


    Mediazstudios / Audiovisuele & Grafische vormgeving
    Goodhosted / De no-nonsense webhosting provider
    kvk:53265025

  • Citaat van SvenB

    Altijd leuk, die gastjes die denken dat ze kunnen rappen, hier heb je zeker spijt van?


    En jij was DJ? LOL. Beargumenteer je mening nou eerst maar eens.


    Grappig om te horen, wel leuke beat.

  • Citaat van SvenB



    Ja, als hij mij vraagt om een lekkere beat achter z'n rap, dan komt er een harde beat achter.


    Niet zo ruis die achter op de achtergrond ratelt.


    En dat zeg je dan zo tegen hem? Yeah right.:k Haha dat nieuwe nummer is vet


    Btw, die Jeroen kan echt chill gitaar spelen

  • He,


    Ik zit zelf al heel lang in muziek wereldje als gitarist. Hoewel rap niet echt mijn richting is denk ik toch wel een oordeel te kunnen geven ;)


    Je stem is erg prettig om naar te luisteren en de beat is opzich ook niet heel slecht hoor!. Ik zou graag 2 tips willen meegeven. 1. zorg dat je beat innovatief en veranderlijk is.
    2. zorg dat je teksten diepgaander zijn dan dit. Dit is wat we allemaal al kenden en is niet erg origineel.


    Ik heb zelf recensies geschreven voor een Nederlands muziek blad. En zou je in de gaten houden als ik er nog voor schreef. Mits je wel iets met je talent gaat doen dat zich niet in het standaard straatje van rap bevind.

  • Ik wil ook wel een paar nummers plaatsen die ik gemaakt heb


    Alleen ik kan niet garanderen dat je boxen en je gehoor het aan kunnen XD


    Ik sta niet voor de gevolgen in wat er met je boxen en gehoor gebeurt XD als er 1 van de 2 kapot is niet bij aan kloppen XD


    Greets Terr0r

  • Is het zo hard dan? (xD)
    Ik zou zeggen, Kom maar op! :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Eerste is een vreemde vorm van hardcore en ik vond dat je beter wat er als laatst werd gezegt..
    Zulke dingen dus ook bevoorbeeld bij stukjes waar de beat anders wordt dus ook zulke dingen zeggen, als je snapt wat ik bedoel

    En bij de tweede Lekkere bas (xD) Kon langer...
    Derde Is inderdaad Crazy Terror, wat een kabaal ^o)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Dat jij naar die derde kan luisteren, poeh ^o)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!