hulpscripter(s) gezocht

  • Beste


    Mijn vriend en ik zijn samen een maffia game aan het maken! Ik doe het denkwerk, verzin de opties en teken ze uit en dan maakt hij er scripts van.. Alleen werk ik veel sneller dan hem dus we zoeken een of meerdere helpers die een paar opties kunnen scripten voor ons..
    Je moet zeker goed overweg kunnen met PHP en voor de rest al een klein beetje ervaring hebben..
    Voorlopig hopen wij dat iemand dit gratis wil doen en voor zijn plezier en natuurlijk om ervaring op te doen!


    Laat een reactie achter of stuur een pb.
    Maar liefst heb ik dat je contact opneemt via email/msn
    via { E-mail adres niet toegestaan}


    Site: http://www.maffiahell.com

  • Van scripten ken ik eigenlijk niks maar hij heeft alles zelf gescript op een cpanel ofzoiets..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.01.12 16:34:40:
    Ik ga nu 2dage naar parijs dus stuur een pb als je geinteresseerd bent en ik beantwoord hem als ik terug ben!

  • Nogmaals stop met mijn topics te verzieken met onwaarheden! De opties zijn niet gedownload want er zijn er zelfs die we helemaal zelf verzonnen hebben en dat is toch wel moeilijk om te downloaden!!!

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.01.12 20:09:39:

    Citaat van mentimjojo

    Nogmaals, deze opties zijn niet gemaakt zijn gewoon gedownload. Het is engels/nederlands door elkaar heen.


    Beste, Ik ben de scripter van maffiahell.com,
    Over dat engels gezever, ik heb de website eerst in het engels gemaakt, want ik dacht, engels , die taal zullen hollanders en meerdere mensen wel kunnen begrijpen, maar toen ik met sam of banditboy de site maakte heb ik getracht alles te vertalen, maar ik ben niet zo goed in nederlands dus heb ik niet alles kunnen vertalen, er is nu een proffesionele vertaler alles aan het vertalen.


    MVG


    Matijs Van der Goten
    Host van maffiahell.com

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!