UPDATE: Nieuw fun concept

• Beste leden,

Ik ben momenteel bezig met de ontwikkeling van de source. De basis is momenteel gelegd en is te testen via deze link.

Enkele pagina's werken nog niet (zoals het leaderboard en de stats).
    De unieke code kan al worden gebruikt, maar punten worden nog niet toegevoegd. Het puntensysteem is namelijk nog niet optimaal.

Graag had ik op de huidige versie al wat feedback. O.a over de gebruiksvriendelijkheid en de uitwerking. Ook taalfouten mogen gemeld worden.

Alvast bedankt!

Tim

Origineel bericht:

• vind hem wel leuk maar wel beetje zinloos sinds de bedoeling hiervan dan mij lijkt om gewoon de vis een andere naam te geven? wat wil jij of diegene hiermee bereiken :p

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van h4x0r666

vind hem wel leuk maar wel beetje zinloos sinds de bedoeling hiervan dan mij lijkt om gewoon de vis een andere naam te geven? wat wil jij of diegene hiermee bereiken :p

er komt een systeem achter waaraan je aan de hand van een unieke code punten kan verdienen. (zonder dat je een account moet aanmaken). Verder kan ik momenteel nog niet vertellen wat je allemaal gaat kunnen doen :)

• Tof idee, en voor de huidige humoristische insteek is de layout ook perfect.

Om toch een tip te geven: button mouse-over effect geven?
    En wellicht de hele website maken met behulp van AJAX?

• Citaat van thexerox

er komt een systeem achter waaraan je aan de hand van een unieke code punten kan verdienen. (zonder dat je een account moet aanmaken). Verder kan ik momenteel nog niet vertellen wat je allemaal gaat kunnen doen :)

das alweer wat leuker ja :P

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van Lodewijk

Tof idee, en voor de huidige humoristische insteek is de layout ook perfect.

Om toch een tip te geven: button mouse-over effect geven?
    En wellicht de hele website maken met behulp van AJAX?

button heeft een mouseover gekregen, en alles zal idd via ajax geladen worden :)

• Grappig idee, misschien word het wel wat! Echter de layout is niet mooi afgewerkt en de vis lijkt meer op een door een kleuter getekende hond haha.

Ik zou zeggen gebruik bijvoorbeeld maar één of 2 lettertypes. En gebruik voor deze lettertypes cufon. Laat de cartoon alsjeblieft maken door een cartoonist of door iemand die het netjes kan afwerken. Ook de witte strepen in het menu zijn niet mooi en geven het een amateuristische look.

Je kunt bijvoorbeeld ook een paar bubbels op de achtergrond zetten en een leuke zeebodem maken. Gewoon om het er gelikt uit te laten zien.

Je hoeft bijvoorbeeld maar hele simpele bubbels toe te voegen om het al een stuk leuker te maken: http://img96.imageshack.us/img96/9862/bubblesy.png

• Allereerst bedankt voor de feedback.

De layout heeft idd nog wat afwerking nodig. Zo is het idee om bubbeltjes zeer goed dat ik waarschijnlijk wel ga gebruiken.

Wat de slecht getekende vis betreft, heb je idd een punt, maar ik moet wel zeggen dat ik hiervoor doelbewust voor gekozen heb, om het allemaal wat gemoedelijk en makkelijk te laten lijken. Het is een soort van doodle zoals je op je cursus zou tekenen.

Ik zal alleszins nog eens nadenken of ik de vis echt als een cartoon ga weergeven, of zoals nu, een amateuristische (kleuter) tekening/doodle.

• als je toch een echte cartoon gaat gebruiken.. doe dan zoiets als dit: http://www.dragoart.com/popup/2538/p.htm das best mooi! mja amateuristisch is ook wel leuk om te gebruiken in dit concept

O o
    /||\
    /¯\

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!