ja nu zie ik hem ook mooier ik vind hem nu wel mooi zeker met die muis over goed werk cp :cheer:
Frontpage update
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
1. Nieuws: Frontpage update , dit mag wel ook blauw worden.
2. Auteur links, Nieuwsbericht rechts. (+ e.v.t met vierkantje.)
Als je dit bij Forum wilt doen met je niet de lijnen ook weghalen.:cheer: -
Het is wel een verbetering,vooral de paar nieuwe iconen.
-
Ik zie het zo in google chrome dus ik denk dat het een fout is?
-
@Habibi10: ik zie het zo ook.
-
De lees meer staat zo slecht gepositioneerd ik zag hem in het begin niet eens staan toen wou ik op de titel klikken of de ... maar die werken niet.
Maak van de titel en ... een link naar het artikel en de lees meer button zet die direct onder de tekst en gebruik die gradient in de lees meer button zodat ie opvalt.De iconen vind ik minder leuk.
-
Citaat van habib10
Ik zie het zo in google chrome dus ik denk dat het een fout is?
Dat komt doordat de css verkeerd word geladen bij je.
Druk paar keer op f5 of leeg je cache geheugen, dan zal het goed moeten werken!Ik had dit namelijk ook gisteren, en kon me niet voorstellen dat dit een 'verbetering' is.. Maar na wat refreshen en legen van je cache word het goed getoond!(h)
-
CTRL + F5 Dan moet hij goed komen te staan. Heb je misschien een screen van hoe het eerst was?
-
Ik vind de updates netjes alleen zoals de verbeter punten dan die eerder genoemd werden:
- lees verder een positie geven die goed staat.
- Meer enters op de homepagina
- De onlinebalk zou ik persoonlijk weglaten omdat het nu overkomt op een webfanaat source.- De layout zelf zou ik ook veranderen en niet in de css aanpassen om in de tijd te blijven.
Neem een nieuwe look elke keer als er iets bij komt wat wel goed is , krijg ik de nijging om toch weg te gaan.Dit komt echt door de niet zo mooie layout vind ik.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!