Nederlander opgepakt bij FBI-actie tegen MegaUpload

• Ik download precies als Dein het zegt. Vroeger downloadde ik alles maar sinds een paar jaar koop ik steeds meer, zeker nu met een eigen bedrijf. Als je dan met een illegale Windows PC zit te werken en er komt controle ben je wellicht erg de sjaak..

Leuke nummers van Nederlandse auteurs koop ik in 99% van alle gevallen, Amerikaanse nummers slechts in 10%. Programma's test ik eerst, als ze goed werken en ik heb het veel nodig schaf ik ze aan.

Microsoft Windows en Microsoft Office koop ik altijd, ookal tel je daar samen euro1000,- voor neer. Ook i.v.m. bedrijf en daarnaast ben ik partner van Microsoft en m'n vader heeft er veel ook door mij bekende zakenrelaties zitten dus die licht ik niet op ;).

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Zij hebben in hun voorwaarden vast wel ergens staan dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de inhoud van bestanden die geüpload worden.
    Laat dat nou een sterk punt zijn voor de aansprakelijkheid.

• Citaat van az

De zogenaamde auterus zouden er niks aan verdienen als wij muziek downloaden etc.. nou vertel mij dan maar hoe zij aan een huis van 30miljoen komen terwijl wij gewoon een normaal leventje hebben. En yoichi ik ben het helemaal met jou eens de VS is een kloteland met klotemensen die gewoon gebombardeerd moeten worden samen met het midden-oosten zijn we ook van de oorlog af:)

Pardon?

• SOPA nog zo een kut ding.

wtf internet gaat nog naar de klote door die kut sopa's

echt waar man, die zijn niet goed in hunne kop.

:D

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.01.12 08:28:29:
    buitenland GEEN piraterij, en binnen land WEL?

waar gaat de wereld naartoe.

• SOPA/PIPA is al bijna verleden tijd ;)

In tijden van crisis wil men meer verdienen, maar veel programma's hebben geen demo's of heel slechte (beperkte) demo's dat is een reden dat ik ze eerst even download met een illegale licentie om te zien of ik het wel regelmatig ga gebruiken en geen problemen ondervindt.

En dat werkt gewoon voor mij en vele anderen, ik heb veel illegale programma's (exclusief photoshop :p) er af gegooid omdat ik respect krijg voor de developers ervan.

Als ze met prut programma's afkomen is het goed dat het in het illegale netwerk komt!

De FBI is er zogenaamd om ons te beschermen tegen misdadigers en terroristen wat hebben zij nu gemeen met megaupload ? Ik snap het verband totaal niet.

• Anonymous die heeft hierop ook gereageerd,anonymous doet trouwens wel goede dingen.
    Zij willen laten zien dat de VS z'n website's niet goed beveiligd zijn en dat je ze zo kunt hacken.
    Ook willen ze zeggen dat de VS het hele internet overneemt.
    Zie youtube filmpjes.

• Citaat van Hood

Yoichi: Dit doet Nieuw-Zeeland waarschijnlijk om zo vrienden te blijven met de Verenigde Staten.

Naar mijn gevoel is de vrije wereld zo'n 80 jaar geleden gestorven nu.
    Toen spraken landen nog van gerechtigheid en vrijheid, daarna een oorlog om die vrijheid te beschermen waarna we juist alle vrijheid uit handen hebben gegeven.
    Dit is zo'n 60 jaar doorgegaan en zelfs nu doen we er nog geen donder aan.
    Wanneer ziet de wereld in dat het te laat is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!