Nederlands Eerste Artikel Spinner

  • ArtikelSpinner.nl


    Geen zin, tijd of geld om unieke content te verkrijgen?


    Altijd al goede SEO software willen hebben om hoog in Google te komen?


    Dan is ArtikelSpinner.nl voor u geschikt!


    Artikel spinning is een SEO techniek waarbij blog of website eigenaren unieke teksten posten van hun huidige content. Als het ware herschrijf je huidige teksten door gebruik te maken van synoniemen. Met de ArtikelSpinner.nl kan dit volledig automatisch worden gedaan.

    NOOIT MEER BANG ZIJN VOOR DUPLICATE CONTENT!


    Nederlands eerste artikel spinner!


    Momenteel heeft ArtikelSpinner.nl over de 100.000 synoniemen!


    VOORDELEN
    * Gemakkelijk en snel teksten laten herschrijven om zo unieke content te verkrijgen.
    * Spin zoveel teksten als je wilt, er is GEEN limiet.
    * Handmatig spinnen om zo nauwkeurig mogelijk teksten te genereren.
    * Automatisch laten spinnen om gelijk massa unieke content te verkrijgen.
    * Volledige paragrafen en zinnen laten spinnen.
    * Genereert tot 1000den unieke teksten met slechts één klik.
    * Aantal woorden en karakters worden voor elke tekst weergegeven.
    * Copyscape API ingebouwd om zo je teksten voor alle zekerheid te laten controleren op UNIEKE content. Dus niet meer bang zijn voor penalty’s van zoekmachines.
    * Hoge posities in zoekmachines verkrijgen met goed gebruik van het programma.
    * Sla al je genereerde teksten gemakkelijk op.
    * Kopieer teksten met één klik naar je klembord.


    SCREENSHOTS
    1. Programma zelf. (SCREENSHOT #1)
    2. Als je tekst erin zet en sleutelwoorden toevoegt. (SCREENSHOT #2)
    3. Als je handmatig op een woord klikt om het te vervangen voor een synoniem, in dit geval het woord ‘naar’. (SCREENSHOT #3)
    4. Enkele opties in het menu incl. instellingen voor de Copyscape API. (SCREENSHOT #4)
    5. Als je op AutoSpin klikt, dan spinned die random woorden. (SCREENSHOT #5)
    6. Als je op Start Spinning hebt geklikt, genereert die een massa unieke teksten en je ziet gelijk dat het gecontroleerd is door de Copyscape API en die geeft als resultaat dat de tekst uniek is. (SCREENSHOT #6)
    7. Hier heb ik expres slecht handmatig gespinned zodat jullie kunnen zien dat de Copyscape API werkt en hier dus als resultaat geeft waar de artikel nog meer staat op het web. (SCREENSHOT #7)
    8. Met één knop kan je alle teksten opslaan in een .TXT bestand . (SCREENSHOT #8)


    SYSTEEMVEREISTEN
    * Besturingssysteem: Windows XP / Vista / 7
    * Microsoft .NET Framework 4


    WAT KRIJG JE?
    * Programma (installatie niet nodig!)
    * Complete uitleg
    * 75,- EURO Google AdWords Coupon (omdat je een nieuwe klant bent!)
    * E-Mail support 24/7


    PRIJS
    * €19,95 (ALLEEN VOOR CP LEDEN! Blijft toch één van de plaatsen waar ik ooit begon!)


    BETALINGSMOGELIJKHEDEN
    * BANK / Western Union / Ukash / Paysafecard / PayPal / Liberty Reserve / Micropayment


    CONTACT


    * Via PM op CriminalsPoint.com


    Mvg.
    godborn


    geen mail adressen!

  • Citaat van Guitar

    Mag ik vragen waarin dit geprogrammeerd is?



    Ik heb ervoor gekozen dit programma in VB.NET te programmeren om bepaalde redenen, maar tegenwoordig maak ik mijn programma's in C-Sharp.

  • Citaat van Guitar

    Zou ik een demo mogen proberen? Dus dat ik een tekst kan testen?


    Door ervaring met demo's van eerdere software doe ik bij deze software niet aan demo's. Heb zoveel mogelijk screenshots gemaakt en tja, 19,95 euro voor een lifetime licentie (overigens alleen voor CP leden). Ik begrijp dat u wilt weten wat u koopt, maar u moet het doen met de screenshots en het vertrouwen. 2012 is ook niet de tijd om iemand te vertrouwen, mja.

  • Citaat van BrokenTrack

    Ligt het aan mij of worden de zinnen nu echt heel erg krom?


    Op de screenshots heb ik Auto Spin gebruikt, hierbij selecteert de programma voor de woorden zelf de synoniem. Als je handmatig spinned, dus zelf synoniemen selecteert krijg je wel goede zinnen.


    Goede vraag.

  • Als ik om 3 uur snachts een vraag stel, hoesnel krijg ik dan antwoord (i.v.m. je 24/7 support)

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Citaat van godborn

    Binnen 45 minuten :)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.01.12 23:21:33:
    IK GEEF 1 GRATIS LICENTIE NU WEG AAN DE GENE DIE ALS EERSTE REAGEERT IN EEN QUOTE BERICHT!



    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.01.12 19:37:06:
    Denk dat we te laat zijn:


    Tijd van zijn post:
    2012-01-14 03:44:35 :p

  • Citaat van godborn

    Binnen 45 minuten :)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.01.12 23:21:33:
    IK GEEF 1 GRATIS LICENTIE NU WEG AAN DE GENE DIE ALS EERSTE REAGEERT IN EEN QUOTE BERICHT!


    ik?

  • hahah, 45 min. was idd antwoord op de vraag, de vraag was: Als ik je om 03:00 een vraag stel, binnen hoeveel tijd krijg je antwoord, en ik reageerde om 03:44 haha.


    Maar K.Rens heeft gewonnen, ik zal je de licentie opsturen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!