Mafia ontwikkeling

• Goeie dag,

Nou maak ik bijna nooit mafia/crime layouts..

Graag hoor ik jullie mening het is nog in ontwikkeling.

In-game
    http://www.codedpreview.nl/lay-out.php?id=117954

In dat cirkel links boven komt de avatar van de speler terecht...

Out-game Ge-update : Breder gemaakt
    http://www.codedpreview.nl/lay-out.php?id=117958

Met vriendelijke groet,
    Mohamed Bourjel

Mediazstudios / Audiovisuele & Grafische vormgeving
    Goodhosted / De no-nonsense webhosting provider
    kvk:53265025

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wauwie :D ik vind hem heel mooi!
    Misschien ook een idee om de streepjes van de statussen gewoon te laten weergeven achter de kleur waarbij de kleur gewoon de veldjes vult (met de streepjes ook wel natuurlijk, hopelijk begrijp je me X( mja) jouw keuze.. mij lijkt het me wel mooi en als je die outgame en ingame niet helemaal weid over je scherm laat .. worden? doormiddel van css.. dan is het misschien beter dat je ze aan de zijkant uitvaagt naar transparant en de bg kleur dus gwn zwart doet.

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Neem aan dat er een frame in komt te staan ?
    Hier ben ik zelf geen voorstander van, met crime games scroll ik liever de gehele site dan een deel ervan, maar ik wacht af op het volgende resultaat.

Ben het ook eens met Brokentrack dat het te klein is, misschien een idee om het toch iets groter te maken ?

De kleuren combinatie vind ik wel goed.

Mijn vraag over de avatar:
    Dan moet iedereen een ronde avatar maken of pas je de scripts zo aan dat die automatisch heel mooi ingevoegd kan worden ?

Zoals ik al zei, ben benieuwd :cheer:

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• laat de css gewoon de outgame layout (bg) omzetten naar full screen niet de layout zelf zo groot maken.. xD want idd nu is hij te groot bij mij :P en ook de bg color zwart maken he.. of de onderkant teminste want bij die link die je gaf.. is de onderkant weer helemaal wit.. (uitvagen of fullscreen..)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Outgame zou ik eventueel willen kopen,
    na wat aanpassingen die ik dan vermeld als dat mogelijk is.
    Graag hoor ik meer over de prijs als u deze daadwerkelijk zou willen verkopen.

• Sorry voor deze reactie!.

Maar voor je eerste design 'cat: Mafiagame's is het niet slecht!.
    Maar als ik jou was, Was ik nog even doorgegaan met tuts lezen en goed uitwerken!.

outgame

Lettertype's rechts boven de menu met home nieuws enz past niet bij de lay, Plus het lijkt alsof ze daar boven zweven!.

Achtergrond dat noise past er ook niet echt mooi achter!, Beter gebruik je daar een vaste kleur voor, Donkere kleur bevoorbeeld.

En verder is de opbouw van je website, Content, Aanmelden, Inloggen gewoon te standaard!, Sorry maar het lijkt net een moderne versie van de banditi outgame!.

Dit is mijn mening!.

Ingame

Dat ziet er wel leuk uit!, Maar het pakt niet echt zeg maar!.
    Ik zou der bijvoorbeeld niet op spelen!.

Voor een eerste design of tweede design is het goed en leuk!,
    Maar er zit blijkbaar nog veel meer in jou!, Dus google even extra goed en lees wat extra tuts ;)!. dan kom je er vast wel!.

Met vriendelijke groeten!,
    Toni Sanchez. fivestarz.nl

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!