Aansteker handel

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Nog even een toevoeging:
    De hoogte van de bijdrage verschilt per vestiging en per ondernemingsvorm.


    Ik weet niet of jij M&O in je pakket hebt maar er zijn dus veel ondernemingsvormen in Nederland. Hieronder de meest bekende:
    - Eenmanszaak: 1 eigenaar, meest nadelig qua belastingen, laagste bijdrage, kan ook gewoon werknemers in dienst hebben.
    - V.O.F.: 2 of meerdere vennoten die elk hun inbreng geven aan de onderneming, bijdrage meestal ongeveer 2x die van een eenmanszaak.
    - B.V.: Eigenaren zijn de aandeelhouders, meestal in familiekring of vriendenkring, kan geen aandelen zomaar uitgeven;
    - N.V.: Eigenaren zijn de aandeelhouders, opereert meestal landelijk en kan aandelen uitgeven wanneer ze dat willen.


    Voor meer informatie: http://kvk.nl


    Ik heb bijvoorbeeld een V.O.F. opgericht omdat we met 2 eigenaren zijn en dat gewoon voor ons het beste uit kwam. Wij hebben bijvoorbeeld ook 4 handelsnamen (waaronder je mag verkopen).


    Ik zit bij de goedkoopste Kamer van Koophandel: Kamer van Koophandel Gooi- Eem- en Flevoland en ik betaal euro89 per jaar dacht ik.

  • Ik denk dat als het illegaal was, dat er dan all wel iets tegen gedaan was.. tenzij het een zwaar on-populaire webshop is (xD) Ik dacht er ook ooit aan om een webshop te beginnen.. maar ga ik zeker nu nog niet doen maar gebeurt dat wel.. dan weet ik ook zkr dat ik geen kvk neem als ik daardoor verlies krijg terwel ik het ook gwn voor de lol doe of om mensen ermee te helpen en zelf klein beetje winst mee te kunnen maken.. echte grote handel op mijn leeftijd wordt het 'm toch niet :P

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Just saying:


    Aanstekers in enveloppen steken en versturen is volgens mij tegen de wet, aangezien je geen brandbare spullen mag versturen via de post.


    Als je minderjarig bent maakt het zoveel niet uit, je moet weten dat wanneer je een kvk nummer hebt al het verlies/schade dat jij inbrengt rechtstreeks de verantwoordelijkheid is van je ouders (aangezien zij tot je 18 jaar terecht staan).


    Ik raad je niet aan om hier zo snel mee te beginnen, wacht nog een paar jaar.


    Een eenmanszaak is trouwens zeer gevaarlijk als je niet weet met wat je bezig bent! Als het bedrijf failliet gaat zijn alle kosten voor jou en je bedrijf (m.a.w ook jou privé rekeningen kunnen aansprakelijk worden gesteld)


    In België zijn ze iets strenger dan in Nederland, daar moet je eerst basis bedrijfsbeheer behalen voordat je een eigen bedrijf mag oprichten, dat vind ikzelf een goed middel aangezien je dan bekend bent met de wetgeving.


    Maar als minderjarige zaken doen is altijd ten nadele van je voogd(en) als er tijdens de opdracht onenigheden ontstaan die juridisch vervolgd worden.



  • zoals je zag in zijn reacties zou hij eerst een paar inkopen doen en die vervolgens via zijn webshop verkopen, dus fialliet gaan zie ik er niet echt in.. misschien als hij wat groter gaat beginnen :P

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ik koop maar in voor 60,- ofzo.


    Dus failliet gaan zit er zeker niet in ;)


    En ik denk dat de kvk niet moeilijk gaat doen, als het winst zelfs onder de 100,- ..

  • Veel success dan maar met je aankomende aansteker bedrijfje :p
    ik koop de mijne liever gewoon bij mij in de beurt.. in de winkel xD (vlakbij..)


    Mvg,(a)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • As I said:


    Aanstekers versturen in enveloppen mag gewoon niet, dit moet anders verzonden worden, vraag daarvoor informatie bij de postdienst.


    Ik bedoel enkel als hij failliet zou gaan is dat voor eigen rekening. Wil gewoon bedoelen dat een eenmanszaak best grote gevolgen kan hebben als je geen kennis van zeken hebt.


    Met aanstekers ga je niet snel groot worden trouwens, of je zou ze zelf moeten ontwerpen dan is het iets anders.

  • Whaha okey daar heb ik meer interrese in ja! :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!