ingame layout?

• Hey cp,

Ik werk momenteel aan een source die een outgame en een ingame layout nodig heeft.

Als je zoekt op gratis maffia outgame psd krijg je genoeg resultaten, ik heb nu dus ook een outgame, echter kan ik maar geen gratis ingame psd vinden.

Het gaat hier niet om een maffia game, maar ik gebruik de layouts als basis en knutsel er dan wat aan.

Weet iemand misschien waar ik een gratis INGAME .psd layout kan downloaden?

Alvast bedankt!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • sukel ik had ook een outgame waarvan ik een helemooie ingame heb gemaakt.. probeer dat gewoon? sinds de style toch op elkaar mooi lijken anders zou het beetje vreemd zijn XD

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van h4x0r666

sukel ik had ook een outgame waarvan ik een helemooie ingame heb gemaakt.. probeer dat gewoon? sinds de style toch op elkaar mooi lijken anders zou het beetje vreemd zijn XD

Dat gaat met deze outgame niet lukken helaas. Het is tenslotte geen maffia game, vandaar dat de basis van mijn outgame ook geen maffia layout is, een best simpel layout die verder wel mooi en strak is, maar niet echt geschikt voor een ingame.

• Citaat van BrokenTrack

Als je wilt oefenen en leren, dan gebruik je toch gewoon de outgame layout of een andere open source layout en bouw je die een klein beetje om?

Zitten bij open sources ook .psd bestanden van een ingame?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!