Beste wie weet nog een leuke multiplayer game
Enigste eis is dat het gratis is.

Multiplayer game
-
-
-
Bedoel je met multiplayer FPS games ofw?
-
Misschien iets meer uitleg over wat voor game? Genre? Platform? etc.
-
Sourceforge.net zoeken ?
ZOD Engine
Glest
Freespace
Team Fortress 2 -
-
MapleStory <<:(
-
minecraft
-
Citaat van marcofc
minecraft
Niet gratis.... Lezen kan moeilijk zijn. -
Citaat van Yoichi
Niet gratis.... Lezen kan moeilijk zijn.
http://www.minecraft.net/classic/play
Onderzoeken is soms ook moeilijk.Het is gratis, enkel dan is het singleplayer
Overigens is de classic mode gratis speelbaar in multiplayer?
Of is dat inmiddels gewijzigt. -
Citaat van BrokenTrack
Het is gratis, enkel dan is het singleplayer
Mijn punt staat nog steeds... -
-
Mischien moet ik Yoichi & BrokenTrack soms in een creche zetten... help die jongen gewoon met zijn vraag en loop niet te bitchen
@TS
Wolfenstein - Enemy Territory - Leuke shooter game vroeger vaak gespeeld / Vele online servers
Need for speed - World / Als je van online racen houd is dit een leuke spel om te spelen / Veel concurrentie
Brawl busters / Soort van Saints row achtige game
APB Reloaded / Een soort van Grand theft auto
Nou ik wens jou veel online speel plezier dit zijn de games die ik heb gespeeld en tot in de late uurtjes heb gespeeld.
-
Wolfenstein - Enemy Territory - Jaren lang gespeeld, eigen clan en eigen servers gehad
Call of duty 1 en 2 - Ook super spel
-
Combat Arms, zoals zwpgangster al zegt Cod 1 en 2 zijn nice.
En mw2 (enja dit is free multiplayer als je goed google't) :p. -
De hele CoD serie is nice, heb ze allemaal legaal en het is een echte aanrader !!
Ook multiplayer kun je gratis spelen, tevens mag hierover geen informatie verleend worden op CP :p
-
Assissin's Creed: Revelations
BrotherhoodVind ik persoonlijk top games en een goede verhaallijn + leuke en uitdagende multiplayer.
-
Citaat
Enigste eis is dat het gratis is.
Kun je toch niet aan komen zetten met Assassins Creed Revelations, CoD MW2? Ja, je kunt ze op andere manieren krijgen maar ik denk niet dat de topicstarter dit bedoelt..
Ikzelf heb ook een tijdje Crossfire gespeeld, was wel geinig maar ook niet meer dan dat.
-
Oke ik heb een hoop gehad aan jullie reacties thnxx maar nog een vraag weten jullie misschien ook multiplayer games maar dan in je browser niet op hyves maar gwn maar games zoals ruimte dingen enzo geen mafia games mag ook iets beheerends zijn zoals game dealer die nog niet af is
egt zulke dingen ?
-
ogame ?
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!