Tablet Gezocht

• Beste leden,

De laatste tijd erger ik mij steeds meer aan mijn laptop, te zwaar, en mij telefoon, te klein scherm. Daarom ben ik op zoek naar een tablet. In de folders zie ik steeds vaker een ander merk tablet van uiteenlopende prijzen. Maar nu is mijn vraag.
    Welke tablet heb ik nodig en kan ik het beste kopen?

Eisen:
    Niet te groot
    Wifi hebben
    Maximaal 450 euro kosten
    Software maakt me niet uit

Graag hoop ik op serieuse reacties en het liefst ook ervaringen van jullie.

Mvg,
    Gerben de Boer

• Ik zou een Windows tablet nemen, die vind ik persoonlijk het fijnste en het snelste werken. Mijn vader heeft er zo een en die is snel (op Windows :)) en daarnaast een goed overzicht en het ziet er mooi uit.

Ik weet zo gouw geen merk maar ik zoek het morgen even voor je uit ;).

• Ik bezit een ipad 1 en dat is echt aan te raden! (zit er nu op!)
    Ben een tijd lang op zoek geweest naar een goede tablet, gebruiksvriendelijk en supersnel. Aangezien ik al een ipod had en me heel goed beviel ging mijn voorkeur ook uit naar een ipad ipv samsung tablet.

Maar voor 500 euro tegenover 99 euro..
    Dat is een lastige keuze, vond ik ook!
    Ik ben toen samen met een vriend van me geweest naar de Media markt in Deventer waar ze alle tablets die ze verkopen showen!
    Klein, sloom, niet gebruiksvriendelijk of het aanraakscherm was bagger. (4x klikken, en nog verkeerd!)
    Na wat wikken en wegen heb ik besloten om wat meer uit te geven voor een kwalitatief goed product dan goedkoper en minder goed.
    Ik bezit de ipad 1 32gb met 3g.

Ongelooflijk veel apps! (5 velden ong, maar heb het geordend in mapjes op 1pagina.) en 51 albums.

Mijn advies: Ga naar een winkel (bijv Media Markt) en test daar enkele tablets.
    Ik betaalde 550 euro maar dat is met een hoesje twv 70 euro!

Ipad is zeker aan te raden, super ding!(h)

• Ik heb reeds 1 jaar ervaring met een iPad2 en moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben, alleen kun je een tablet niet vergelijken met een volwaardige laptop, en er zitten veel merken op de markt die erg slecht zijn (vele hebben gewoon na de iPad en Kindle z.s.m een tablet willen maken met als gevolg gebruiksvriendelijkheid = nul)

Als ik het zo lees vind je een laptop te zwaar en een gsm te klein, heb je al eens overwogen om een mini laptop aan te kopen deze wegen niet veel en zijn qua. scherm groter dan een tablet en je kan er veel meer mee (op sommige mini laptops kun je bijv. WoW spelen wat op een tablet niet gaat ;) ) en het past binnen je budget een goede mini laptop heb je al vanaf 200 euro.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!