Hallo iedereen
Laten we beginnen met het verbeteren van CP door te beginnen met het verbeteren van de crew
Allereest, dit topic is niet tegen de regels.
Negatief zijn over een bepaalde groepering, moge dit leden of crew zijn, is niet tegen de regels. Verder zal dit kritiek zijn en feedback. Wat ook niet tegen de regels is. Dat de crew het niet leuk vind is een ander verhaal. Leer de regels kennen. Dat is ding feedback 1.
Feedback 2:
Zelf is er onlangs een post van mij verwijderd zonder opgave van een reden. En laat dit nou in de regels staan:
Citaat8.9 Straffen, in de vormen die genoemd zijn onder 8.1, worden altijd gegeven, ongeacht andere lopende zaken op CriminalsPoint.
Feedback 3:
Heb het al gemeld maar doe het hier nogmaals:
Crewlid A sloot topics omdat deze reclame bevatten voor hosting. Terwijl crewlid B dit al meedere keren heeft gedaan en terwijl er zelfs een crewlid C is die dat ook één keer heeft gedaan.
Zorg ervoor dat iedereen dezelfde regels hanteerd en niet ieder voor zich doet wat hij wilt.
Feedback 4:
Is rick nou een developer of moderator...? Mogelijk moet je voor hem een nieuwe status toewijzen
Feedback 5:
Ik post in een topic een verwijzing naar naar de lid zijn andere topic die gewoon dezelfde code bevat... Wat doet crewlid A? Juistem, die zegt dat ik offtopic bezig ben en doet niks met het topic.
Kijk verder dan je neus lang is!
Feedback 6:
Leer het verschil tussen daadwerkelijke off-topic en indirecte relaties met het topic wat het wel ontopic maakt.
Neem als voorbeeld dit:
Citaat van "rickvbeek"Toon MeerBeste, BrokenTrack,
Dit bericht wordt u gestuurd omdat een van uw reacties werd verwijderd.
De reden die de moderator meegaf was:
Je reactie:
Betreffende: http://www.criminalspoint.com/forum/topic/15238.html
Mvg, de CriminalsPoint crew.
Leuke regel
Feedback 6:
Wees persoonlijker. Nu kreeg ik reactie dat mijn reactie verwijderd was met een quote van iemand ander zijn reactie en reden...
Feedback 7:
Hou je persoonlijke mening persoonlijk en laat dit niet je manier van modereren beïnvloeden. Als jij vind dat de "oplichter" een goeie deal geeft aan de "opgelichte" dan vind jij dat. Dan hoef je daarom niet het topic te sluiten.
Feedback 8:
Leer het verschil tussen een linkbank en reclame.
Feedback 9:
Indien iemand CP helpt, gun deze persoon ook wat in plaats van helemaal niks.
Feedback 10:
Bij hosting mag dus enkel hosting aangevraagd vermeld dit duidelijker, of wees eens iets professioneler en laat het aanbieden toe
Feedback 11 van Maviose
Minimaal 18 jaar als crewlid.
Verder weet ik het niet zo snel nog wat
Hopelijk wordt hier wat mee gedaan.
Als andere mensen hier wat aan toe te voegen hebbe, zeg het en dan voeg ik het bij het lijstje toe
Edit:
Indien dit toch tegen de regels is, quote mij dan de regel aub. En laat dit een goeie zijn want ik heb niet weer zin om een crewlid weer wat te leren...