Mijnmaffia cartoons?

  • Hallo,


    Als je even goed kijkt bij de introductie:


    Introduction
    This time I wrote this post as the job was being developed. This way you?re going to see how the order is developed, from the first sketches to the final result, I hope I won?t miss anything? What stress!
    Also, notice this is not a Photoshop tutorial where I explain everything in depth (for that I already wrote a really detailed tutorial about mascot design in Photoshop). My goal here is to show the way I work. Below is the final design I did for Mafia Death.


    En hun hebben natuurlijk een copyright, dus moet je hun om toestemming vragen om het te kunnen/mogen gebruiken.


    Mvg, LP:cheer:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van Grolsch

    ik heb toestemming en het is niet echt leuk als jij deze ook gaat gebruiken bedenk zelf even wat aan gezien ik deze al hel wat jaartjes heb bedenk zelf een cartoon !!!


    Als jij er copyright op hebt bepaal jij dit, je mag hier wel je mening over geven maar hij kan echter
    nog steeds naar de echte eigenaar ervan gaan en ook voor toestemming vragen.
    btw er zijn all zoveel mafia games.. ik denk niet dat het erg gaat opvallen mja.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.



  • Ik stuur ze wel even een mailtje:)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.12.11 17:24:46:
    Heb even rond gevraagd en je mag de cartoons gebruiken indien deze niet verkocht worden(h)

  • Citaat van Grolsch

    ik heb toestemming en het is niet echt leuk als jij deze ook gaat gebruiken bedenk zelf even wat aan gezien ik deze al hel wat jaartjes heb bedenk zelf een cartoon !!!


    Je doet net of die van jou is ?8-)
    Hij staat al jaren op 100e crimes dan maakt deze ook niet uit8-|

  • Aangezien hier een abonnementsdienst aan verbonden is valt het vragen van een PSD dus onder het verspreiden van WAREZ wat verboden is hier.(h)ps deze zijn zeker niet van mijn mafia !hebben ook niet de rechte !!!

  • Citaat van Fitim



    Ik stuur ze wel even een mailtje:)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.12.11 17:24:46:
    Heb even rond gevraagd en je mag de cartoons gebruiken indien deze niet verkocht worden(h)


    Hij heeft all aangegeven dat hij gevraagd heeft, als hij de waarheid hierover spreekt zal hij dus ook geen problemen krijgen in de toekomst hiermee.


    Citaat van Grolsch

    Aangezien hier een abonnementsdienst aan verbonden is valt het vragen van een PSD dus onder het verspreiden van WAREZ wat verboden is hier.(h)ps deze zijn zeker niet van mijn mafia !hebben ook niet de rechte !!!



    ten eerste, ik heb nergens over één of andere abonnementsdienst gehoord hierbij en zie hierover ook niks in de regels staan,
    volgens mij heeft het er niet eens mee te maken.


    ten tweede: hij vroeg het en bij de titel staat een vraagteken, wat mij dus laat denken
    (zijn dit 'Mijnmaffia cartoons?') dus niet zo boos/negatief reageren, als je goed leest zie je dat Mafia Death over de rechten beschikken en als hun aangeven dat je hun material mag gebruiken is hier niks illegaals aan!

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van marcofc

    h4x0r666 als er een cooyright op ziet is dat wel illigaal Behalve met toestemming(bewijs)



    dat zeg ik-.-"

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!