Beste leden,
ik heb een scriptopdracht, zie hierbij de volgende punten.
- Een homepagina die veranderd kan worden via admin
- Contact pagina die veranderd kan worden via admin, wordt verder besproken
- Een blog pagina waar ik berichten kan posten via admin, incl tags en afbeelding (highlight, komt in een jquery slider eventueel (max 3)
- Overmij pagina die veranderd kan worden via admin (naam e.d. met inputs, foto van mezelf kunnen uploaden).
- In de template kun je zien of ik bezig ben met iets of ik vrij ben, bv ik ben bezig (en kan een kruis icon kiezen) of ik ben vrij (en kan een vink icon kiezen), kan de tekst zelf invullen en de icon kruis of vink kiezen in een option.
Contact: e-mail waar ik alles moet op kan krijgen moet kunnen aangepast worden in het admingedeelte.
Mensen die een contact formulier invullen krijgen zelf een mail. Hun ip moet opgeslaan worden, hun naam en email adres wordt niet opgeslaan, natuurlijk moeten ze deze wel invullen.
Natuurlijk zou ik graag wel SEO-gericht werken, dus liefst .html, ook wel flexibel voor de blog :).
Hierbij een klein voorbeeldje:
http://www.stijnghillebaert.be/
Budget is sowieso bespreekbaar, hangt af hoe de scripter werkt, liefst OO-gericht.
Zie jij je als scripter? Stuur per PM een zelfgemaakt script en hoelang het gaat duren én je prijs.
Dank
Ps: liefst zo snel mogelijk.