Posts by iDeal

    Beste ,


    Wij hadden een afspraak dat ik ze zou kopen , waarom zoek je nu dan om "meer" geintreseerden ?


    Groeten.


    Ik heb niemand nog wat verkocht van Crikeuh zou ik nog horen of hij interesse had, maar dat gaat alleen door indien jij ze niet meer wilt zou zo maar wat kunnen gebeuren maandag. ;)


    MBCompany je denk zeker dat alles een illegaale koop zou moeten zijn of wat? Vetrouw je het niet moet je het niet doen zeg ik maar altijd. Als je geen interesse hebt hoef je ook niet te reageren.



    Status:
    Licienties worden vandaag 10-09-2012 verkocht aan Scarface als overdracht helemaal voltooid is laat ik het hier weten en mag hij dicht.


    tot die tijd geen reacties a.u.b!

    De officiële prijs van windows 7, zover even ge google'd €120+ hoger of misschien lager durf ik niet te zeggen.


    Kan heel goed begrijpen wat je zegt hoor MBCompany, ik hou erbij dat mijne legaal zijn en ik wil gewoon een positieve koop.


    Indien nog meer mensen geïnteresseerd stuur even een PM!

    Beste Leden,


    Hierbij verkoop ik 7 Windows 7 Proffesional 32BIT OS license.
    Deze zijn gekocht voor privé gebruik maar nooit gebruikt.

    Een hele goeie vraag is waarom zou je 7 license kopen?

    Nou, simpel het was voor een prive project voor 10 computers waarvan al 3 over een license beschikken. En 7 niet meer nodig waren omdat het project niet door ging.


    License kosten p.s: €200,- (Je krijgt ze alle 7 voor deze prijs.)
    Betaling: Overschrijving
    IMG (.ISO): Krijg je als download link en license via de mail bij problemen word er direct overlegd licensen zijn 100% legaal verkregen maar worden niet gebruikt.


    Als dit niet mag excuses hiervoor.


    Met vriendelijke groeten,
    IDeal.

    Begrijp niet waarom je zo ingewikkeld doet met alles in dat script had veel simpeler en veiliger gekend maar goed.


    Als je hem ff online zet kijk ik hem na.