Beste,
Ik ben een week of 2 geleden een klein projectje voor mezelf opgestart omdat ik Magister geen fijn programma vind en dus zelf zoiets wou maken.
Het gaat om deze website:
http://mijncijfersonline.nl
Login: demo
Passw: demo123
Huidige functionaliteit:
- Alle verwerkingen gebeuren middels jQuery Ajax requests;
- Zoveel als mogelijk jQueryUI gebruikt;
- Het aanmaken, bewerken en verwijderen van periodes;
- Het aanmaken, bewerken en verwijderen van vakken;
- Het aanmaken, bewerken en verwijderen van cijfers (hierin zit een regel of 500 alleen aan jQuery :))
- Een grafiek per vak;
- De mogelijkheid om de cijfers in Microsoft Office Excel en PDF formaat te downloaden;
- Tools, momenteel alleen nog de tool om uit te reken welk cijfer je moet halen om een bepaald gemiddelde te staan;
- Gegevens pagina waarin het mogelijk is om de publieke cijferpagina aan/uit te zetten;
- Publieke cijferpagina, alleen zichtbaar wanneer de gebruiker dit aan heeft staan.
Graag wil ik van jullie antwoord op onderstaande vragen. Je hoeft uiteraard niet alle vragen te beantwoorden, beantwoord liever alleen de vragen waar je goed en duidelijk antwoord op kan geven.
Houd er rekening mee dat het een gratis template betreft, deze wordt wellicht nog aangepast indien het project groter gaat worden.
1. Wat vind je van het concept?
2. Wat vind je van de uitwerking van het concept in het algemeen?
3. Wat vind je van het jQuery gebruik?
4. Is alles wat vermeld staat duidelijk en komt dit ook zo over?
5. Wat vind jij plus punten aan deze website?
6. Wat vind jij min punten aan deze website?
7. Hoe kan ik dit beter doen?
8. Wat geef je als eindcijfer voor het project hoe dit er nu bij ligt? (1-10)
9. Wat is dit project volgens jou nu waard?
Ik neem de antwoorden van deze vragen serieus en hoop hiermee mijn project beter te kunnen maken.
Let op!, de website is nog niet helemaal af, zo komt er nog een gegevens pagina e.d. maar ik ben eerst benieuwd wat de mening over het algemeen nu is over deze website.
Mocht je een bug tegen komen, gelieve deze dan te melden via een PB. Bij voorbaat erg veel dank!
Alvast bedankt voor het helpen.
Met vriendelijke groeten,
Lars Groot