Vuurwerk verkopen

• Beste,

Ik heb momenteel een goede bedrijf gevonden die VEEL vuurwerk verkoopt aan mij voor niet al te duur.
    Ik heb een deal met hun gesloten etc.

Alleen mijn vraag is het volgende:

Heb ik KVK nodig?
    Waarom vraag ik dit? aangezien de site maar 1 week MAX gaat draaien.

Verdiend het goed

etc?

De vuurwerk moet hetliefst opgehaald worden.
    Als het niet anders kan dan verzend ik het op koste van de koper.

Met vriendelijke groet,

• Citaat van JeroenH

Verkoop van vuurwerk
    Een ondernemer die vuurwerk wil verkopen, heeft doorgaans een verkoopvergunning van de gemeente nodig. Of dat zo is, is te vinden in de algemene plaatselijke verordening (APV). Omdat een winkelier dan ook vuurwerk opslaat, zijn ook de regels voor vuurwerkopslag van toepassing. Zo moet een ondernemer:

toestemming van de gemeente hebben om ergens vuurwerk op te slaan;
    voldoen aan de eisen van het Vuurwerkbesluit 2002;
    een omgevingsvergunning hebben. In die vergunning staan de bouweisen voor de bewaarplaats (kluis), bijvoorbeeld voor brandwerende deuren en muren, blusapparaten en sprinklerinstallaties, en de hoeveelheid vuurwerk die u mag opslaan;
    een ontwerpprogramma van eisen opstellen voor een nieuwe brandmeldinstallatie en sprinklerinstallatie en die laten keuren door de brandweer. De eisen voor de sprinklerinstallatie staan in Memorandum 60.
    Een ondernemer mag tijdens de verkoopuren maximaal 250 kilo in de winkel hebben liggen. Omwonenden kunnen bij de gemeente bezwaar maken tegen de verkoopvergunning en de vergunning voor opslag van vuurwerk.

Beste uitleg ;)

MVG

• Je hebt gewoon een grote opslag nodig en zeker een KVK,

Dus zonder opslag ben je harstikke illegaal bezig, en daarin natuurlijk een vuurwerkkluis

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!