heey!
Zoals jullie allemaal al wel wisten, heb ik een eigen site MaffiaVillage.
En als jullie een beetje nieuwsgierig zijn hebben jullie mijn site al gezien, en misschien gemerkt dat hij offline stond? Dat was om we hem aan het updaten waren en helemaal hebben vernieuwd (met nieuwe layout, opties, ...).
Nu zou ik jullie willen vragen wat jullie van mijn volledig vernieuwde site vinden?
Post dus hier neer wat je er goed aan vind, wat slecht, wat mooi, wat lelijk, ... Eender wat je maar kwijt wilt zodat ik een idee heb van wat de anderen ervan vinden.
We zijn te vinden op www.MaffiaVillage.nl of www.MaffiaVillage.be
Mvg, tree
Edit:
We zijn ook nog op zoek naar een helpdesk voor mee te helpen op MaffiaVillage!
De taken van een helpdesk zijn:
- leden helpen
- veel contact hebben met de leden (en actief spelen, je moet het spel dus aangenaam vinden)
En, je belangrijkste taak:
Promoten en actief op zoek gaan naar nieuwe leden (via MSN, forums, vrienden, ...) en andere mensen op de hoogte brengen van onze game zodat we meer leden krijgen!
Als je hiervoor interesse hebt, stuur mij een prive bericht of laat een reactie na in deze topic
PS: er hangt geen beloning aan vast, als je onze game leuk vind dan zou je dit wel gratis willen doen. Als het tegen betaling zou zijn dan zou men het misschien met tegenzin doen (enkel voor het geld dus) en dat willen we niet!
Mvg, tree