eerste layout

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik wil je niet demotiveren!


    1. Als je deze layout gebruikt voor een game zal hij niet opvallen,
    gebruik andere kleuren (niet zwart, wit, grijs)
    2. Ipv alles met rechthoekjes te doen gebruik een wat afrondingen of icoontjes voor het Menublokje (--> de bovenzijde)
    3. Header en achtergrond zou ik (persoonlijke mening) geen standaard kleuren houwen maar net iet met een afbeelding erin of wat anders


    De rest jeh het is een leuk eerste layout maar moet wel wat verbeteringen aan gebeuren.


    Tip: kijk eens naar andere criminals layouts daar kun je veel van leren.



  • Om het af te maken:
    Leer photoshop gebruiken, dit kan ik ook maken in Paint (met moeite omdat ik het nooit gebruik..) maar dit is geen layout.
    Oke oke, het is wel een layout.. Maar het ziet er nog niet uit als een layout, wees creatief en pas van alles toe.
    Als iets niet mooi is, ongedaan maken! Lijkt het leuk, dan ga je ermee door.


    Veel oefenen dus(c)

  • Ben het oneens met de `negatieve` reacties!


    De kleurgebruik is SUPER! Als je een goed menu maakt en je header aanpast, kan de layout ook super worden.


    Ik zie wel dat je design kunsten nog laag zijn, maar als je tuts zoekt waar je menu's kan maken met lichtjes en mouseovers dan kan hij echt (H) worden ;)


    Zeker mooie start, als eerste layout!


    brandon192 kijk is naar andere layouts? allemaal slecht en 1-tonig ;) Kijk maar naar de besten Maffiabaas, Bulletstar, Camorraworld die hebben toch wel iets speciaals wat velen missen.

  • Citaat van Malik


    brandon192 kijk is naar andere layouts? allemaal slecht en 1-tonig ;) Kijk maar naar de besten Maffiabaas, Bulletstar, Camorraworld die hebben toch wel iets speciaals wat velen missen.


    En als je eens hier op cp kijkt uit vele layouts kun je wat leren vooral als beginner.
    Hier kun je kleurgebruik uithalen en ideeën uithalen en na wat ervaring kun je zelfs iets hellemaal uniek uithalen.
    En wat gegeven word is mss wel negatief maar hiermee weet je wel andere hun mening en dat is waar een layout check om draait.

  • Zeer simpel maar ik zou zeggen; als je toch zo laag begint probeer dan wat uniekere stylen van de indeling enzo sinds deze indeling zegmaar veeel gebruikt wordt^^ en dan zelfs als je hem afmaakt echt met wat mooiere kleurtjes en effecten enzo.. dan is die nog steeds beetje hetzelfde als all die andere maffia/crime games.. ;)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ok mensen allemaal bedankt ik zal dan niet verder gaan met deze maar aan een nieuwe beginnenwe gaan proberen alles goed te krijgen maarja ik was toen pas net een dag bezig en photoshop moet ik nog even alleemaal uitzoeken hoe het nou werkt!
    maar iedergeval bedankt?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!