host layout

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Persoonlijk vind ik het helemaal niets.
    Een webhosting moet voor mij strak, zakelijk en fris uitstralen.
    Het is nu te donker en sober.

Ook zijn er veel lege plekken op de layout die je beter kan vullen met content bijvoorbeeld.
    De login knop is niet mooi bij het login gedeelte verwerkt en lettertype van RJS hosting is onduidelijk.

Ik wil je absoluut niet ontmoedigen om layouts te maken, je kan designen.
    Maar persoonlijk haak ik af bij een donkere website als webhosting. Zorg voor een frisse blik en maak daar je huisstijl van:cheer:

• 1/10

Hij is veel te donker voor een hosting layout, zo'n layout moet fris en zakelijk overkomen deze komt over van hey ik ben juist begonnen in photoshop.

De buttons zijn een over-do, daarmee bedoel ik de effecten zijn niet mooi, heb je ooit al eens goed gekeken naar de buttons van Google (gmail) dat is design, probeer die eens na te maken en te gebruiken (uiteraard met eigen kleuren e.d).

Je logo / header is veel te groot de tekst heeft dat effect niet nodig om mooi te zijn, sommige lettertypes zijn standaard 'mooi'.

Je login formulier zit geen stijl in, waarom zo in de achtergrond gezet? Zoiets hoort er een beetje uit te springen, niet iedereen verwacht een login formulier daar.
    Ga eens wat met gradients spelen, maar kijk vooral hoe andere echte designers dit doen, leer daaruit, maak het na, evalueer jezelf en probeer het zelf te verbeteren.

Je menu kan best een mouse over effect gebruiken, en laat die drop shadow achterwegen.

De drie boxen zijn wel wat beter maar vallen niet op, dat is een minpunt aangezien die juist jou klanten moeten aanspreken, als ik naar deze layout kijk, gaan mijn ogen naar beneden en naar het plaatje, probeer die glow wat minder te zetten die is nu iets teveel.

Gebruik bij de boxen een button die anders is dan de rest van de layout, dus bijv. heel je layout is rood maak die dan groen natuurlijk niet zo letterlijk maar je begrijpt me wel.

Geef de footer een draai, is zo standaard om gewoon in de achtergrond te verwerken, maak de social media buttons kleiner zodat ze overeenkomen met je lettergrootte.

Zie mijn post niet als een volledig negatief, maar als opbouwende kritiek.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!