Contact script

• Ik heb een contact script bewerkt er wat dingen bij gezet en weggehaald maar ik wil dat hij als hij de foutmelding weergeefd zoals bijvoorbeeld "U moet een voornaam invullen" dat hij dat gewoon weergeefd en niet in een nieuw frame zeg maar dus dat hij gewoon het contact script blijft weergefen alleen bovenaan een van de foutmeldingen weergeeft erbij zet zeg maar alleen doet hij dat dus niet maar weergeeft hij alleen die foutmelding ik heb al de "exit;" aan het einde van de foutmelding weggehaald dus snap het niet echt

dit is het script:

alvat bedankt Groetjes tim

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

• Probeer dit eens.

• En hij doet het hartenlijk dank maar wat heb je veranderd ? en kan ik er ook voor zorgen dat de tekst die ze in-hebben gevoert wel blijft staan of is dat heel erg moeilijk om te maken ?

Bedankt voor je help!!!!!
    Groetje tim

• PHP
    if(!isset($_POST['submit'])) {

Dit stukje zorgde ervoor dat je het formulier niet meer te zien kreeg nadat er op submit was geklikt.

Dat is zeer simpel:

Verander dit onderaan met deze code:

Let op dit is niet de veiligste methode best gebruik je htmlspecialchars() rond de $_POST['']

• Citaat

Let op dit is niet de veiligste methode best gebruik je htmlspecialchars() rond de $_POST['']

PHP
    htmlspecialchars($_POST["?"])

Dus zo :cheer:

Ajax word kampioen, niet die Twente ......

Twene moest weer is winnen via de Scheidsrechter

• Bedankt wow echt cool dat u mij zo helpt ik kan alleen in het weekend op de computer maar ik probeer ook andere mensen te helpen maar ik ben nog niet zo goed hierin maar ik heb al wel een keer iemand probeeren te helpen dat vind ik wel lullig dan want ik vraag wel vaker hulp hier en dan kan ik zo weinig terug doen maar ik kijk wel altijd of ik iets terug kan doen door iemand anders ook te helpen dus sorry daarvoor maar echt bedankt voor u hulp!!!!!

Groetjes tim

• Geen probleem, je hoeft niets terug te doen, ik leer hier zelf namelijk ook uit (misschien wel niet uit dit probleem maar je begrijpt me wel :P).

Je kunt alleen maar beter in worden als je er dagelijks mee bezig bent, en daarom help ik graag mensen.

• heey jah ik zou ook wel willen dat ik er elke dag mee bezig kon zijn maarja haha heelaas niet dus bedankt voor jullie hulp movie ook bedankt voor het verduidenleken en een heel fijn en leuk weekend doeg

Groetjes tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!