ABN amro - ING

  • Beste,


    Iemand van CP (wie k de naam liever niet opnoem) heeft mij geld gestuurd omdat k voor em script.


    Hij stuurde het vanaf zijn bank(De ABN amro bank)


    Hij stuurde het geld op Dinsdag maar ik heb het nog steeds niet ontvangen.
    Ik geloof wel dat hij het geld gestuurd heeft.


    Na wat googlen zag ik tot me verbazing dat de ABN amro op Dinsdag 7-11-11 een storing had dus toen hij het geld verstuurden.


    En tot vrijdag stond er bij zijn online bankieren Status: in behandeling op vrijdag stond er Status:Verwerkt.


    Nu wil ik weten hoe en wat:P?

  • Wat ik ervan begrijp is dat hij het geld niet gestuurd heeft...


    Vorige week dinsdag verstuurd en vandaag niet ontvangen, dan klopt er zeker iets niet.

  • Klopt maar het wat het nog onduidelijk maakt is dat vrijdag pas stond op zijn internetbankieren STatus:Verwerkt.


    Dus dan is het geld vrijdag van abn verstuurd:P


    [offtopic] Weet iemand nog op welke tijdstippen ing transacties doen?[/offtopic]

  • Gewoon even naar de bank gaan om het te vragen.
    De screenshots kan je namelijk ook mooi bewerken in photoshop ik zeg niet dat hij het doet maar het kan.


    Om zo toch je geld te checken kan je beter naar je bank lopen en vragen of zei de verzendopdrachten willen nakijken.


    Succes :cheer:

  • iMootje Heb jij het geld niet binnen?


    Dinsdag verstuurd -> behandeling, overboeken naar jouw bank -> vrijdag ontvangen.


    Controleer maar is of hij wel daadwerkelijk naar jouw rekening heeft gestuurd.

  • De ing verwerkt elke morgen om 6 uur s'ochtends en elke dag om 16:00 uur de transacties.


    Vrijdag verstuurd moet uiterlijk maandag middag na 16:00 uur op de rekening staan of op dinsdag na 6 uur s'ochtends.


    Ik zit zelf met me zakelijke rekeningen bij de ING en krijg vaak betalingen van een andere bank die bijv. op vrijdag verstuurd zijn op maandag na 16:00 uur binnen.


    Ik weet btw niet wanneer ABN Amro storing zou moeten hebben maar ik heb de afgelopen 4 werken elke dag wel een betaling vanuit de ABN Amro mogen ontvangen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!