HQ ideeën

• Citaat van Webbasing

Misschien ook eens laten kijken naar die stomzinnige regel dat je toestemming moet hebben op bepaalde topics.

Lijkt wel een kinderclubje zo.

Ruben als jij een topic opent zonder toestemming wat puur reclame is.. Tsja, daarom is die regel in het leven geroepen!

Als je wel tijd hebt om hier nutteloos te reageren maar niet op Priveberichten(waarin ik toestemming vraag) Niet reageert is nogal kansloos naar mijn idee.

• Gewoon helemaal geen toestemming meer, waarom is het nodig om toestemming aan te vragen om personeel te werven of hosting aan te bieden en andere licentiescripts. Als je het aan mij vraagt is het gewoon kinderachtig!

• Citaat van Robin

Gewoon helemaal geen toestemming meer, waarom is het nodig om toestemming aan te vragen om personeel te werven of hosting aan te bieden en andere licentiescripts. Als je het aan mij vraagt is het gewoon kinderachtig!

Helemaal mee eens.. Echter houd het beleid van CP zich blijkbaar aan de kinderachtige regels van een 12/13 jarige.

Belachelijke regel naar mijn idee en heb het ook nooit eerder gezien ( wellicht dat CP daarom de doorgroei naar "groot" forum niet kan maken ).

De crew bepaalt hier wat gedaan word en niet de eigenaar..

deze zouden eens op 1 lijn moeten liggen en wellicht eens inbreng van iemand die wel resulaten geboekt heeft.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.11.11 02:00:38:

Citaat van Luc

Daar is het antwoord waarom er toestemming nodig is.

.

Zoals jijzelf kunt lezen zie je dat hier pas 1week later of gewoon helemaal niet op gereageerd word, ik zit daar niet op te wachten.. Waardoor het dus steeds minder aantrekkelijk word om
    hier nog te komen..

• Dat je toestemming nodig hebt om iemand te rekruteren was ooit in het leven geroepen om promotie te voorkomen, maar ik denk dat het nu een onnodige regel lijkt.

Ik vindt ook dat de regels herschreven moeten worden ze zijn nogal onduidelijk en slecht leesbaar en ook dubbelzinnig.

Er moet ook iets komen dat als je een nieuw topic opent dat er dan boven die topic specifieke regels staan met name dan op de marktplaats en request, dan is er ook geen toestemming meer nodig aangezien men de regels wel gezien moet hebben en als die persoon nog als toch dingen doet die tegen de regels zijn gewoon topic direct sluiten.

• We hebben inderdaad een tijdje last gehad van spammers.
    Er werden overal websites geplaatst wat verwijst naar een concurrent.
    Om dat in te bannen hebben we die regel ingevoerd, puur om de concurrentie te weren.

Het word inderdaad tijd om die regel opnieuw te gaan bekijken(a)

Bovendien zijn de regels vrij recent onder de loep genomen.
    "Dit reglement is voor het laatst bijgewerkt op 19/3/2011 om 16:00 uur. "

• CP is gebasseerd op onvolwassen gedrag. De regels zijn daar naartoe op aangepast samen met het systeem.

Toestemming vragen voor een topic. Hoe oud zijn we ook alweer? ;)

Als je last hebt van spammers, jammer dan. Ontwikkel daar een systeem voor, benadeel daarvoor niet je leden.

• Ik heb het topic even doorgenomen, en er staan goede punten in! Allereerst heel erg bedankt daarvoor :)

Ik ga het zodadelijk nog een keer op m'n gemak doornemen en alle aangevoerde punten één voor één bekijken. Dikke kans dat ik er dan komende tijd al mee aan de slag ga (samen met Koen, als CPv4 ontwikkelings-duo), want ik kan me persoonlijk goed vinden in de ideeën die jullie aandragen.

Nogmaals, dank!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!