Gekochte scripts verkopen.

  • Beste leden van Criminalspoint,


    Ik heb in het afgelopen jaar tot en met gisteren heel erg veel licenties gekocht van heel erg veel verschillende scripts,
    maar omdat het meer verzamelen was wil ik hier mee ophouden en alle tijd in mijn spel stoppen.


    De scripts:
    U zult de scripts voor een goedkoop prijsje krijgen en ik zal en afstand van nemen.


    Zijn hier interesses zo ja dan hoor ik dat van u.


    Citaat

    Voorbeeld: http://goldenworks.ro/demos/aq_wordpress/


    Bieden vanaf 1 euro
    Opbieden met 1 euro


    Met vriendelijke groet,


    Crimiclub

  • Hallo,


    Citaat van Joyeria

    Betaalmogelijkheden?


    Beste Joyeria,


    De volgende Betaalmogelijkheden zijn beschikbaar:
    Ideal, Telefoon, Wallie, Mister Cash, DIRECTebanking.



    Citaat van Dein

    Heb jij wel genoeg rechten om deze scripts van Themeforest te verkopen?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.11.11 09:16:38:
    http://themeforest.net/wiki/su…al-terms/licensing-terms/


    Beste Dein,


    Ik heb contact gehad met Themeforest,
    omdat ik ?1000+ aan scripts heb gekocht hebben zij een uitzondering gemaakt en ik mocht deze en enkele andere scripts doorverkopen, maar het mocht niet meer zijn dan wat ik aan uitgegeven heb.


    Met vriendelijke groet,


    CrimiClub

  • Citaat van Joyeria

    Misschien handig dit even te bewijzen, zo niet een contractje opstellen waarin staat dat je wel degelijk de rechten hebt en dat laten ondertekenen door Themeforest?


    Beste Joyeria,


    Helaas zullen zij de moeite niet nemen om dit te doen,
    Ik heb dit een tijdje terug gedaan toen ik mijn script wou verkopen die ik niet nodig had.


    Het probleempje is dat ik geen mails meet heb van hun.


    Als u het script koopt en deze in uw handen hebt ziet u dat deze gewoon legaal is en ook daadwerkelijk bij Themeforest is gekocht.


    Met vriendelijke groet,


    Crimiclub

  • Dus jij wilt zeggen dat je +1000 scripts hebt gekocht xD laat me niet lachen dan ben je een fortuin kwijt en zou je nooit bieden vanaf ? 1,- toestaan...


    Als je niks kan bewijzen ben je gewoon uit je duim aan het zuigen! Kan me niet voorstellen dat Envato zoiets toelaat!

  • Dit topic is pure oplichting, als je iets verkoopt ga je toch niet 1 voorbeeld geven waar copyrights op rusten die niet doorverkocht mogen worden zonder extended license (en die kost veel ;) )


    Als deze persoon +1000 scripts verkoopt dan moet hij dat kunnen bewijzen zowel de bestanden als zijn rechten!

  • Beste Dein,


    Jammer dat u zo reageert,
    Ik gaf aan dat ik meer als 1000 euro aan scripts heb uitgegeven bij hun.
    En als u dit oplichting vind neem dan een afstand van dit topic,
    dat zou geen onrust veroorzaken.


    Met vriendelijke groet,


    CrimiClub

  • Je gaat me toch niet wijsmaken dat je 1000 euro wil inruilen voor 1 euro? Kom, je kan goedgelovig zijn maar O.o


    Afstand nemen ? Haha, schrik dat de waarheid komt bovendrijven ?
    Ik zal eens contact op nemen met Envato eens zien wat hun van dit topic vinden...

  • Citaat van Dein

    Je gaat me toch niet wijsmaken dat je 1000 euro wil inruilen voor 1 euro? Kom, je kan goedgelovig zijn maar O.o


    Afstand nemen ? Haha, schrik dat de waarheid komt bovendrijven ?
    Ik zal eens contact op nemen met Envato eens zien wat hun van dit topic vinden...


    Beste Dein,


    Nogmaals beter leren lezen aub,
    ik heb alle scripts die ik daar gekocht hebt dat zijn 10 tallen meer als 1000 euro voor uitgegeven per script rond de 20 euro tot 70 euro.


    En bedankt dat je contact hebt opgenomen.


    Met vriendelijke groet,


    CrimiClub

  • Uhm, beter lezen? Die zin dat je daar neerzet versta ik totaal niet "ik heb alle scripts die ik daar gekocht hebt dat zijn 10 tallen meer als 1000 euro voor uitgegeven per script rond de 20 euro tot 70 euro." ?


    Ik ben al jaren lid bij themeforest e.d en heb er zelf ook al meer dan 500 euro in gestoken, maar ik kan die layouts nooit verder verkopen, waarom maken ze op jou dan een uitzondering ? Leg mij dat eens uit Johan ;)

  • Citaat

    (d) Unless you have our prior written consent, you must not directly or indirectly license, sub-license, sell or resell or provide for free the Work or offer to do any of these things. All of these things are referred to as Resale.


    Bron: http://themeforest.net/wiki/su…al-terms/licensing-terms/



    Personal License


    The Personal License grants you, the Buyer, a non exclusive, non transferrable limited right to only use the works that you acquire (Work) for personal listening (in the case of an audio work), viewing (in the case of a video clip) reading or learning (in the case of ebooks, tutorials and screencasts) and for no other purpose.
    In particular you must not:
    (a ) directly or indirectly license, sub-license, sell or resell or provide for free the Work or offer to do any of these things (all of which are referred to as Resale);


    (b ) reproduce the Work;


    (c ) make the Work available on a website;


    (d ) use the Work in another work which you are creating; or


    (e ) incorporate the Work in another work which is created for Resale.


    These restrictions apply to you whether the Work is being used in the creation of a work for yourself or for someone else and where the Work is being used in the creation of a work by someone else on your behalf.
    In the case of ebooks, tutorials and screencasts, these restrictions do not prevent you from applying what you have learnt.


    Als u de bovenstaande licentie bezit, heeft u er geen recht op, graag bewijs eerst.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!