Pagina maken

• Beste,

omdat ik de eerste tijd niet veel dingen aan het doen ben qua scripten. Zou ik voor iemand een script willen maken. Het moet PHP zijn aangezien de rest mij niet zo sterk ligt(html css wel).

Als je een pagina wilt zeg dan gewoon de reden waarom en wat voor pagina je wilt + uitleg.

Geen criminals/rpg/crime of hoe je het ook wilt noemen

Met vriendelijke groet,

Frank sijbom

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Een deftige log-in form met een check van de e-mail, passwoord, gebruikersnaam (of deze al bestaat) en dan natuurlijk ook een checkbox (algemene voorwaarden) met een controle of deze aangevinkt is.

Waarom?
    Tegenwoordig vindt je overal van die log-in forms maar meestal zijn ze niet goed, of checken ze niet alles.. Ik zou deze goed kunnen gebruiken voor mijn site! (Geen crime game!)

• Hallo,

Ik zou wel een ip ban pagina/script willen, waarmee ik spammers & hackers kan bannen... want dat krijg ik niet voor elkaar en ik wil het heel graag (L)
    Dus bevoorbeeld iets, een kleine code om hun ip te laten opslaan ofsow en daarna via een ban script/pagina..? 'm te kunnen bannen Want ik heb paginas waar mensen dingen kunnen posten (scripts, etc..) maar als ze rare dinge doen of onzin poste wil ik ze graag kunnen bannen...)
    Als je wilt dat ik ook dingen in me database moet stoppe, kan je dan ff een sql make.. das handig

en als je dat niet voor me zou willen doen, dan wil ik wel gwn een search functie hebben als je dat kan maken :$ waarom vraag ik dit? omdat ik zelf geen grote budgets heb om het te laten maken (ik ben nog steeds een pubertje he) met weinig verstand van all die script talen maar toch zou ik er heel graag mee bezig willen zijn.. (websites onderhouden/beheren) zou heel fijn zijn als je wat voor me zou kunnen betekenen!

Met Vriendelijke Groet, Lorenzo(a)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• oh god als het lukt :D dan heel erg bedankt! (L)(L)(L)(L)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!